ZindreX Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg går 2. året elenergi og hadde tverrfaglig eksamen i dag, og fikk 6 Trodde vi kom til å få praktiske oppgaver, men fikk noen oppgaver å løse, og det gikk veldig bra:P Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei, går også VG2 Elenergi nå, og skal ha tverrfaglig eksamen i neste uka =) hvilket tema fikk du om? hva måtte du koble opp? Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Hei, går også VG2 Elenergi nå, og skal ha tverrfaglig eksamen i neste uka =) hvilket tema fikk du om? hva måtte du koble opp? I forberedelse delen fikk jeg: - Nettsystem fra kraftleverandør er 230V IT - Motorer i anlegget styres ved bruk av kontaktorer og relè - Brannalarm - Tv signaler - Bygningsinstalasjoner Gruppen som jeg var på fikk ikke en koblings oppgave, men fikk istede 3 oppgaver hvor hver oppgave inneholdt hvert sitt fag (elenergi, automatisering, data & elektronikk.) Måtte beregne en god del, tegne på skjema og skrive matrialliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå