DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 det er det som er hele pointet mitt stikkontakt: jeg har gitt deg det flere ganger. i den ene posten her har jeg skrevet, hoppe tau, løpe, pluss mer. i de andre postene har jeg skrevet at du kan gjøre alt så lenge du har ting tilrettelagt (program, progregsjon og kosthold) det er du som ikke klarer å forstå at du begynte å være shitface med meg for ingen grund da jeg allerede hadede gitt deg det du spurte etter bare du ikke klarte å tolke teksten og dermed ble jeg shitface i retur 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Metodene du har skrevet er: Hoppetau, Jogging, push ups og sit ups? sry visst jeg har oversett noe. Men jeg hadde jo allerede skrevet/fått svar på at de var viktig. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Denne tråden har overlevd alt for lenge. Tråden sklidde på et tidlig tidspunkt ut, og det er dermed liten vits i å forsøke å redde den når det vil bety fjerning av store deler av tråden. Dermed stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg