Gjest Stina Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har møtt flere menn fra nettet. Alle aksepterer meg når de ser meg første gangen, og alle sier at jeg er veldig søt, og prøver seg på meg med engang. Har hatt sex med noen av dem jeg har møtt, og det hadde jeg for jeg trodde de hadde følelser for meg. Men så viser det seg at de plutselig blir stumme.... og snakker ikke med meg lenger... Veldig ekkelt.... Og dette skjer rett etter et treff med dem og sex var innvolvert. Gjør sinnsykt vondt, og jeg spør dem hver gang om hvorfor , og da sier de gjerne ingenting. Han siste sa unnskyld for at vi hadde sex, og så ville han ikke prate mer, da jeg prøvde å prate med han på smser og mailer, - han svarte ikke, og så skrev jeg at jeg blokket han på msn osv.. og da svarte han bare : Okey Jeg er helt knust selvbildemessig av det der..... Og klarer ikke helt å se meg videre så fort.... Er det normalt å oppføre seg som disse guttene ? Jeg synes det er hensynsfullt, for jeg skal tross alt videre, men sliter fryktelig med selvbilde pga dette... Men tenker at de ikke skal få påvirke bildet av meg selv..... Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Korleis går møta med dei, har dykk "fornuftige" ting å snakke om? Eller er det berre som ein date -> sex, ein "fling" med andre ord? Kor gamal er du? Eg kan strengt tatt berre snakke for menn på min alder. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Synes jeg har sett en lignende tråd om det samme emne før Ville ikke si det er normal oppførsel. Men finnes mange forskjellige gutter der ute og noen er vel bare ute etter one-night-stand. Snakk lengre med de før du treffer de og lignende, for å sile ut de som kun er ute etter sex. Vet det kan være vanskelig men prøve så godt du kan og ikke la det gå inn på deg. Er ikke noe gale med deg, men heller de som har et problem. Endret 2. juni 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kanskje du burde droppe sexen neste gang da? Førsteinntrykket mennene fikk av deg var vel at du var tiltrekkende, men når det kom til sex delen ville de ikke ha mer kontakt? Vel.. sexen var vel forferdelig. Lenke til kommentar
NicolasDarvas Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg tror de er personer som har vanskelig for å bli kjent med nye mennesker på en mer naturlig måte og at de generelt bare var ute etter sex helt fra første stund. Du kan velge å fortsette som du gjør, eller du kan få de til å jobbe litt for deg. Ikke gi de noe gratis. Dessuten er ikke sex noe du først og fremst er ute etter, så det burde ikke være noe særlig vanskelig. Kanskje på den måten at du er redd for at de ikke vil møte deg igjen, men du, da er det ikke verdt det og du slipper å sitte igjen og føle deg brukt etterpå. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er du virkelig så dum, og lurer deg selv til å tro at det er mulig å få følelser for noen, over et møte? Du lurer deg selv, og du vet det innerst inne. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kanskje du burde droppe sexen neste gang da? Førsteinntrykket mennene fikk av deg var vel at du var tiltrekkende, men når det kom til sex delen ville de ikke ha mer kontakt? Vel.. sexen var vel forferdelig. 15-åring som snakkar om sex og forhold? Anseniteten blir bare ikkje heilt den same. Er du virkelig så dum, og lurer deg selv til å tro at det er mulig å få følelser for noen, over et møte? Du lurer deg selv, og du vet det innerst inne. Planen er gjerne å treffes meir enn ein gong, det er vel nettopp det som er problemet til TS. Å kalle nokon som slit med kjærleikslivet for dum er ikkje akkurat noko stjernetrekk, blir sikkert satt pris på av TS om slikt unngås . Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kanskje du burde droppe sexen neste gang da? Førsteinntrykket mennene fikk av deg var vel at du var tiltrekkende, men når det kom til sex delen ville de ikke ha mer kontakt? Vel.. sexen var vel forferdelig. 15-åring som snakkar om sex og forhold? Anseniteten blir bare ikkje heilt den same. Er du virkelig så dum, og lurer deg selv til å tro at det er mulig å få følelser for noen, over et møte? Du lurer deg selv, og du vet det innerst inne. Planen er gjerne å treffes meir enn ein gong, det er vel nettopp det som er problemet til TS. Å kalle nokon som slit med kjærleikslivet for dum er ikkje akkurat noko stjernetrekk, blir sikkert satt pris på av TS om slikt unngås . Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det får kanskje åpnet øynene til TS, jeg er hverken moren eller vennen hennes. Liker hun ikke sannheten, så får hun bare skure på. Slutt å døm andres innlegg, spesielt når du ikke kommer frem til noen svar selv. Hele innlegget ditt kunne man bare slettet, det gir absolutt ingen nyttig info. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Du får behandle dem mer som en vanlig bekjent første tiden. Altså gå på tur, kino, middag, shopping m.m. Hvis det så viser seg etter litt tid, 3 dates til 3 måneder, at det fungerer bra og dere har mye til felles, så får du vurdere om du har tenkt å gå videre. Kan jo ta en double-date også. Greit å se hvilke venner han har og hva dine venner synes om ham. I hvertfall hvis det er et forhold du vil ha. Endret 4. juni 2010 av Erigon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå