Gå til innhold

Get med nye hastigheter på internet fra 1 juli


Anbefalte innlegg

mulig det bare er skrive feil på get's side men...

 

sitter i dag med xtreme 26/2 + ekstra upload så jeg har 26/4 tilsammen

 

dem har økt hastigheten ut og inn på alle de lave alternativene uten om

 

xtreme og xtreme 50.

 

ser på den nye xtreme hastigheten som kommer 1/7 at dem nå har senka den til 25/2 og satt ned prisen med 100,- i mnd

 

er dette den nye veien til get for og få fornøyde kunder.

 

om dem har så bra nett som dem skryter av hvorfor da redusere istede for og øke :hmm:

 

litt sprøtt så jeg håper det bare er en skrive feil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker overskriften "Get skrur opp farten"... Videre så slenger de til at XL blir billigere, eehhh ja fordi det er et dårligere produkt, men med samme navn.. Litt sånn som utestedene gjør, de setter ned størrelsen på en halvliter til 0,4 for at prisen skal se bedre ut.

 

Lurer på når de kommer med 30/5 til 799 - virker som om de rydder plass til enda et produkt. Alternativt lansere nytt topprodukt til 1199 (75/10 feks) og så ta 799 for 50/5.. Bare en tanke.

Lenke til kommentar

Tja, jeg betaler 299 for 20/10 hos NEAS (lokalt kraftselskap). Dette er med forbehold om binding av strøm og TV. De selger forøvrig 50/10 for 990 uten slike bindinger.

 

Disse vanvittige prisene på "2 * ADSL2+" hos GET og CD er jo et tegn på at blårussen drikker på jobb. Linjen er jo helt handikappet uten upload, om man ikke skal bruke det til å lese nettaviser og epost.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Synes Get sitt internett tilbud er helt horribelt. Du får i alle fall 4Mbit ut med ekstra upload. Altså 15% av download. Og de kaller seg framtids rettet? Kabel er ikke gammel teknologi? Nå tilbyr lyse 400Mbit BEGGE veier. Og det meste vi kan få i upload er 4Mbit. Altså 1% av det lyse kan tilby. Skam dere Get!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har vert Get kunde i 3 år nå.

 

Har betalt 699 + 49 i alle år for 26/4mbit

Er nå lei av manglende interesse til og gi noe til de som betaler mest og er deres "beste" kunder. Men heller interesse til og få nye kunder. Så nå vurderer seriøst og bytte over til VDSL2, bor rundt 800m fra sentralen så kan få noen brukbar hastighet.

 

Get sitt nett i mitt området har i det siste også vert ustabilt. saken har vert åpen på get sin driftside i over en måned nå uten noe tegn til forbereding. Mitt område som de også sier er et av deres mest utbygde og mest moderne området....

 

'

Noen som har erfaring med PowerTech og VDSL2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...