Chaos8749 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei:) Jeg har lenge ønsket meg å lære å stunte med motorsykkel. Jeg mener da alt fra wheelies til stoppis til å kjøre sakt på bakhjule i en 90 graders vinkel og kjøre i rundinger på bakhjulet og slikt. Hvet noen om noen plasser i Norge hvor de driver med opplæring til dette? Takker for alle svar:D Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 tviler jeg på .. det er noe du må prøve deg framm på selv .. Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nja, er lite av opplæring til slikt her til lands. Reis til Hollywood å gå på stuntmann skole! Hopp på motorsykkel og prøv deg frem du, men for all del. Bruk ryggskine når du skal prøve deg på wheelies Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Teknikken for sakte bakhjulskjøring kan man så vidt begynne med å øve på trøsykkel. Da får man øvd inn prinsippet med bakbremsa, som er 100% nødvendig å kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå