RBW Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Antec er atter i vinden med tre nye kabinetter, deriblant et åpent. Les mer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Endelig lager Antec noen kabinetter som ser kule ut... Lenke til kommentar
friskies Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Stilig! Men ikke noe for de med katter eller småbarn Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Endelig lager Antec noen kabinetter som ser kule ut... Ehh... Kult og kult, Fru Blom! Hvis du mener klumpete og plasskrevende er kult, så ja! Det beste jeg kan tenke meg er et stilrent design med pene linjer som ikke tar så mye plass. Eksempler på dette: Fractal Design Define R2 Black Pearl http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580313 Silverstone Fortress II Midi Tower Sort http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=576000 Og Antec har da ihvertfall et kult kabinett: Antec P183 Advanced Midi Tower http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=478131 Endret 2. juni 2010 av Stigtrix Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 For min del så syntes jeg disse tre kabinettene var grisestygge. ~ Mortis Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg likte den 2,5" hotswap brønnen på toppen av kabinettet ved det "IO-panelet", men enheten bør kunne gå så langt inn i brønnen at den ikke stikker ut, og fra bildet ser det ut som den stikker ut. Det ser ikke noe pent ut, men det er jo heller ikke beregnet som en permanent brønn. Det er også kjekt å se at produsenter begynner å ha 1-2 2,5" brønner i kabinettene for SSDer, selv om det ikke er noe problem om det ikke er det for de fleste av oss. SSDer har jo fordelen av å kunne monteres med (gaffa) teip, eller 2 stk i èn 5,25" brønn med bare skruer i den ene siden (ikke for LAN folk). Jeg likte også designet på disse, gøy å se nye ting fra antec Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 For min del så syntes jeg disse tre kabinettene var grisestygge. ~ Mortis Da er vi enige! ^^ Ser ut som noe som ble glemt igjen etter et anleggsarbeid xD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Veldig klumpete.. eneste som fenget litt var første. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er enig med Stigtrix bortsett fra Antec P183. Den gråfargen er rett og slett demotiverende! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) For meg ser det helt for #¤#%¤& ut (Edit: mener da forsåvidt mest det øverste), men en manns skrap er en annen manns gull sies det vel. D: Har egentlig hatt lite sansen for de fleste av Antecs kabinetter, men nå er jeg den som går for kabinetter som er av den anonyme/nøytrale typen. Ting med flashye katoder/LEDs og blendende farger tjener bare som distraksjon for meg. Endret 2. juni 2010 av Smirnoff Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva for noe HAF-tull er det Antec har rotet seg opp i nå da? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Må si meg med de som sier at disse tre kabinettene alle var grisestygge. Agentspoon: har P182 selv, og tror det er samme gråfargen på P183. Den ser mye bedre ut på ordentlig enn på bildene, men det hadde sett mye bedre ut hvis de bare kunne gjort hele kabinettet i svart og blitt ferdig med det. Mener å huske de gjorde det med en spesialversjon av enten P180 eller P182. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Air-kabinettet der var stilig selv om det var enormt stygt. Syntes det er alt for klumpete og den gule fargen likte jeg hvertfall ikke. Kunne vært noe med en svart ramme og mye mindre klumpete design, evt også mulighet for å gjemme kabler inni rammen. Og det var forferdelig med kabelrot på bildet der? Endret 2. juni 2010 av Benny Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Er enig med Stigtrix bortsett fra Antec P183. Den gråfargen er rett og slett demotiverende! Det kan jeg være enig i, men det er fortsatt veldig mye bedre enn de klumpete verktøykassene fra Antec ;P @friskies Desverre er dette så sant, så sant... Katten min markerte den ene PCen min -_-' @Smirnoff Enig Smirnoff! Men skal man først gå for gamer geek tower deluxe anbefaller jeg heller disse: CM Storm Scout Midi Tower Sort - enkel og ikke fullt så glorete gamer tower med praktiske håndtak http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=451753 NZXT LEXA S Midi Tower Sort - ser nesten ut som hodet til en alien med mange mørkeblå LED-lys! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495633 NZXT GUARDIAN 921 Midi Tower Sort - en kompakt tranformers med lyseblå LED-lys og display som viser info. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=503524 Endret 2. juni 2010 av Stigtrix Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva faen er det Antec driver med for tiden? Alle de siste kabinettene deres ser jo helt jævlige ut. Nei Antec, kom dere inn på Performance One -sporet igjen! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva faen er det Antec driver med for tiden? Alle de siste kabinettene deres ser jo helt jævlige ut. Nei Antec, kom dere inn på Performance One -sporet igjen! Seconed. Det der ser faktisk ikke ut i måneskinn (og da er snakker jeg om min mening). Hotswapen er genial - men kom igjen! Det der ligner på et førsteutkast av en dårlig casemod. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hva faen er det Antec driver med for tiden? Alle de siste kabinettene deres ser jo helt jævlige ut. Nei Antec, kom dere inn på Performance One -sporet igjen! Helt enig! Det er rett og slett synd at de har klart å synke så lavt... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Nå skal det sies at det åpne kabinettet har potensiale, men andre farger og litt rydding. Syns det er fantastisk at de viser fram ting på den måten. Kabelsalat anyone? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 For meg ser det ut som en eller annen transformers som har lagt i press. Uansett ÅPEN løsning? Har fått hånda inni en del vifter opp igjennom åra, og det er ikke akkuratt behaglig, og det tror jeg en god del små barn/katter/hunder og andre små skapninger er enig i. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Her begynte jeg seriøst å lure på om Antec prøver å selge et parti feilproduserte kabinetter der døren ikke passer. Forøvrig har jeg vanskelig for å forstå at en åpen løsning kan være praktisk med tanke på støv eller å ha med på nettverksparty (transport og fare for tyveri/hærverk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå