mikk- Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Øyh! Jeg har to partisjoner: én liten med Windows og programmer på, og en større med alt det andre. Da Mine dokumenter tar endel plass, ligger den på den store partisjonen. For å gjøre det enkelt med deling og sånt, delte jeg bare hele den store partisjonen, untatt Mine dokumenter som var gjort "privat". For etpar dager siden formaterte jeg partisjonen med windows. Nå kommer jeg meg ikke inn i Mine dokumenter igjen! Er det noen som vet hvordan jeg kan komme inn i mine egne dokumenter igjen? Kjører XP. Lenke til kommentar
holmis Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Heter brukeren din nå akkurat det samme som den gjorde da du gjorde mappen privat? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Tja.. Tenkte den tanken jeg óg, og den gjør nok ikke det. Men jeg har prøvd med de navnene jeg kunne finne på å bruke, liksom... (formaterer relativt ofte :wink: ) Lenke til kommentar
holmis Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg tror det kan virke hvis du kommer på hva du kalte brukeren. Maskinen er sikkert så dum at den lar deg slippe inn i mappa hvis brukeren er den samme Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har akkuart samme problemet. Jeg har klart å få tilgang til mappa men ikke filene inni den. Det hjelper ikke noe å ha samme brukernavn, jeg har både samme brukernavn, passord og datamaskinnavn og kommer fortsatt ikke inn. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har hatt samme problemet selv. Ikke det at jeg fant ut av det, da, men håper noen vet svaret. Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg tror muligheten er betraktlig større i W2K. I XP kan du ikke legge til bruker (så vidt jeg kan se) til mappa, det kan du i W2K. Så skal prøve om jeg får tilgang fra en anna makin med W2K...er kryptert og så kan bli vrient Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har du prøv og logge deg inn som administrator ? Viss jeg forsår problemet burde det går.. Lenke til kommentar
esk Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har vært borti liknende problem et par ganger før, skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke om det er så mye du får gjort, men det hadde vært veldig fint dersom du deler løsningen hvis du finner en. Mener jeg har prøvd administrator-løsningen og samme brukernavn uten hell edit: trykkleif... Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Har du prøv og logge deg inn som administrator ? Viss jeg forsår problemet burde det går.. Nei, det går heller dårlig. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Har du prøv og logge deg inn som administrator ? Viss jeg forsår problemet burde det går.. Ettersom jeg er eneste bruker, er jeg allerede administrator. Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Du må ta eierskap på mappa... Gå til folder options og view, fjern haken nederst som angir use simple file sharing. Da får du masse alternativer, forsk deg fram til hvordan du tar ownership........ Lenke til kommentar
Qwem Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 har rota meg borti det samma en gang i tida selv. mener å huske at jeg løste det ved å logge inn som administrator i sikkerhetsmodus. deretter velge properties på mappa, og så sette at den tilhører alle brukere eller noe slikt. Logg inn som administrator i sikkerhetsmodus i allefall, se på properties for mappa, så finner du nok kanskje ut av det. Mener å huske det var det jeg gjorde. Viktigste ting jeg lærte, var å ikke sette mappa som privat igjen eller iallefall ta vare på alle sertifikater når jeg reformaterer...hehe lykke til Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 tenger ikke å starte i sikker modus for å få det til. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hva med å logge seg på som Administrator, gå til mappa, rightclick, properties, security? Finnes det i XP? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 har rota meg borti det samma en gang i tida selv. mener å huske at jeg løste det ved å logge inn som administrator i sikkerhetsmodus. deretter velge properties på mappa, og så sette at den tilhører alle brukere eller noe slikt. Logg inn som administrator i sikkerhetsmodus i allefall, se på properties for mappa, så finner du nok kanskje ut av det. Mener å huske det var det jeg gjorde. Viktigste ting jeg lærte, var å ikke sette mappa som privat igjen eller iallefall ta vare på alle sertifikater når jeg reformaterer...hehe lykke til Prøvde, og det funka som bare pokker! Takker så mycket! :smile: Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Problemet mitt er fortsatt et jeg krypterte filene og, å har ikke sertifiseringen lenger. Hvis jeg deritmot hadde klart å sette meg selv som gjennopprettingagent så vil det nok gå men trenger da en sertifiseringsfil *.cer. Er det noen måte å lage en slik fil selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå