NoNamesLeft Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hei! Skal kjøpe meg en bærbar pc som jeg skal bruke til skole og gaming. Krav: Bråker ikke for mye Kan kjøre MW2 og BC2 på medium+ Prisklassen 5-7000 Klarer Photoshop, After Effects og Vegas bra Har sett litt på: Acer Aspire 7745G ASUS X64JA Passer noen av disse til mitt bruk? Eventuelt forslag? Endret 2. juni 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Begge vil funke helt fint. Mulig Aceren vil være litt krappere grunnet en sterkere cpu med Turboboost. Denne modellen fra Toshiba har samme spec som den Aceren og er av samme kvalitet som maskiner fra Asus. Toshiba Satellite L650-12X , pris 7495kr. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Asusen har best grafikkytelse og er et kupp til den prisen! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Asusen har best grafikkytelse og er et kupp til den prisen! Jeg kommer til å game en del. Så du mener jeg bør gå for asusen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ytelsesmessig så tror jeg ikke du vil merke veldig stor forskjell på de to. HD 5650 og HD 5730 er ikke så veldig forskjellig i ytelse. Jeg mener noen har sagt 10-15% bedre på 5730 kontra 5650. Kvalitetsmessig derimot så er Asus definitivt den beste. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Ytelsesmessig så tror jeg ikke du vil merke veldig stor forskjell på de to. HD 5650 og HD 5730 er ikke så veldig forskjellig i ytelse. Jeg mener noen har sagt 10-15% bedre på 5730 kontra 5650. Kvalitetsmessig derimot så er Asus definitivt den beste. Skal kjøpe pc-en om noen dager mens det fortsatt er tilbud på en av dem! trenger virkelig å vite vilken av dem som funker best til mitt behov! Endret 3. juni 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå