Gå til innhold

Forskjellige typer musikk-elskere

Hvilken type musikk foretrekker du?  

85 stemmer

1. 1. Velg type

• Teoretisk musikk (Klassisk, jazz, prog, rock)
    • Rytme-basert musikk (club, David Guetta, trance etc)
    • Ligger et sted midt imellom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist fest satte jeg til og med på Gorillaz - Demon Days og de hadde aldri hørt om det engang. Fordi det var "for gammelt".

Wow, er de 11? Feel Good Inc. er jo et partyhøydepunkt ALL THE TIME.

Når ble 5 år gammelt? Jeg veit om mange låter fra f.eks. 1979 som folk flest ikke tenker over at er gamle...God musikk blir ikke gammel, men det er nok derimot ikke mye ny musikk som kommer til å bli huska om 10 eller 20 år.

Lenke til kommentar

I dagens musikkverden er det jo en almenn oppfatning blandt de mellom 14 - 20 at en låt som er mer enn 1-2 måneder gammel er, ja, gammelt...

Da snakker vi jo ikke om folk som faktisk har noe reelt forhold til musikk. Da blir det akkurat som å skifte klær med moten konstant (uavhengig av om man liker det eller ikke), og dermed ikke har noen personlig stil, eller kjøpe dingser kun fordi det er in (iPod?). Noen tror jo musikk er om å gjøre å være "kul", men da har de jo som sagt ingen reell interesse for musikk. Denne typen lyttere blir det samme som folk som driter i fotball (typ meg selv), og ikke har noe interesse for emnet...Musikk er en subjektiv greie, med mindre man ikke interesserer seg for det. Da er det mer objektivt innenfor en gjeng uten musikkinteresse.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...