Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)

Latias

Gruppe H  

86 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om PVM hadde skiftet til spansk statsborgerskap hadde han vel glatt kommet inn på venstrekanten eller hva, Step_up?

hvorfor du begynner ironisere og dra inn PVM i tråden, det vet jeg ikke helt.

Sveits fikk 0-0 til pause. nå er det stor sjanse for at de tar med seg alle 3...

Lenke til kommentar

Haha, Step_up. Så ikke hva som skjedde med Senderos før nå. Fyren taklet egen spiller faktisk. Hvordan kan du greie å legge skylden på Spania da? :lol:

rettet innlegget mitt, skrev bare feil i forhold til det jeg hadde tenkt å skrive.

er lov å følge med i timen Latias...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Om å gjøre å være mest mulig useriøs? Dette er desverre typisk for delte tråder. Ingen klarer å holde seg saklig og det kan til tiders virke som et runescape forum eller noe lignende. Om barnetimen er ferdig og vi kunne faktisk fått diskutert kampen hadde jeg vært stor fornøyd :)

Skuffende av spania. De har spillet hele omgangen, men de har jo knapt hatt en sjangse, desverre. Sveits har vært veldig gode defansivt, men tror nok spania putter i neste omgang. Gleder meg til Spania - Chile, det blir bra :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Håper, i likhet med Game, at Chile straffevoldtar Spania om 10 dager.

De spiller med en hovmod jeg spyr av. Særlig Iniesta har hatt noen grinete øyeblikk som oser "Du takler meg fordi jeg er tusen ganger bedre enn deg". Håper Sveits klarer å holde nullen her. Hadde vært utrolig deilig.

Lenke til kommentar

Trur Bosque setter innpå Villa og Fabregas i 2. omgang for å få meir fart. Så vidt eg veit så blir bare Torres spart? Men hvis dette resultatet holder seg ut i 2. omgang trur eg det blir speletid for han også.

Hadde blitt veldig overrasket om Sveits tar med seg poeng... Trur nok Spania har god kontroll på dette og får ihvertfall med seg 1 poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...