Sovende Panda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Spania trenger meir fart i spelet. Bring innpå Fabregas! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvorfor spiller ikke Petter Vaagan Moen i dag? 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Om PVM hadde skiftet til spansk statsborgerskap hadde han vel glatt kommet inn på venstrekanten eller hva, Step_up? 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Du så det ikke, men skylder på noen andre. Akkurat som barna i barnehagen. du mener det Jotun skrev? Rettet innlegget mitt, skrev feil. så du trenger ikke å storme til med å angripe folk så fort du får sjansen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hvorfor spiller ikke Petter Vaagan Moen i dag? Lurer jeg også på. Han har flere målpoeng enn hele det spanske laget tilsammen i TL. Endret 16. juni 2010 av Latias 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Om PVM hadde skiftet til spansk statsborgerskap hadde han vel glatt kommet inn på venstrekanten eller hva, Step_up? hvorfor du begynner ironisere og dra inn PVM i tråden, det vet jeg ikke helt. Sveits fikk 0-0 til pause. nå er det stor sjanse for at de tar med seg alle 3... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Haha, Step_up. Så ikke hva som skjedde med Senderos før nå. Fyren taklet egen spiller faktisk. Hvordan kan du greie å legge skylden på Spania da? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Haha, Step_up. Så ikke hva som skjedde med Senderos før nå. Fyren taklet egen spiller faktisk. Hvordan kan du greie å legge skylden på Spania da? rettet innlegget mitt, skrev bare feil i forhold til det jeg hadde tenkt å skrive. er lov å følge med i timen Latias... Endret 16. juni 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Om å gjøre å være mest mulig useriøs? Dette er desverre typisk for delte tråder. Ingen klarer å holde seg saklig og det kan til tiders virke som et runescape forum eller noe lignende. Om barnetimen er ferdig og vi kunne faktisk fått diskutert kampen hadde jeg vært stor fornøyd Skuffende av spania. De har spillet hele omgangen, men de har jo knapt hatt en sjangse, desverre. Sveits har vært veldig gode defansivt, men tror nok spania putter i neste omgang. Gleder meg til Spania - Chile, det blir bra 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sveits må begynne å sette spillet sitt og skjerpe dødballene. Tror at Derdiyok scorer snart 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Håper, i likhet med Game, at Chile straffevoldtar Spania om 10 dager. De spiller med en hovmod jeg spyr av. Særlig Iniesta har hatt noen grinete øyeblikk som oser "Du takler meg fordi jeg er tusen ganger bedre enn deg". Håper Sveits klarer å holde nullen her. Hadde vært utrolig deilig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sveits må begynne å sette spillet sitt og skjerpe dødballene. Tror at Derdiyok scorer snart Snart? Har du fått med deg at det er pause? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Trur Bosque setter innpå Villa og Fabregas i 2. omgang for å få meir fart. Så vidt eg veit så blir bare Torres spart? Men hvis dette resultatet holder seg ut i 2. omgang trur eg det blir speletid for han også. Hadde blitt veldig overrasket om Sveits tar med seg poeng... Trur nok Spania har god kontroll på dette og får ihvertfall med seg 1 poeng. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 ja. kan si snart selv om det er pause. snart er i tid vet du Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Sveits savner Behrami i dag... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Trur Bosque setter innpå Villa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå