Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Step_up troll eller? troll fordi jeg påpeker det åpenbare. jaja Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alsaker og Semb så bare på bena. Om dere så tok Grichting tak i armene til Iniesta og dro han ned. Iniesta hadde spist gress uansett om forsvareren rørte ham eller ikke. Det er helt sant, men han tok likevel tak og dro han. Iniesta hadde falt rett ned om han ikke hadde dratt. Unødvendig av sveitseren mao. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Iniesta bremser opp farten & blir dratt forover av forsvarspilleren. Selvfølgelig detter man da, KLART frispark. Idiotisk av kommentatorene å si noe annet. Det er korrekt av linjedommeren å vinke, Iniesta kunne fått feilaktig gult for filming viss ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Step_up troll eller? troll fordi jeg påpeker det åpenbare. jaja Rart kun du så det. Alle så han dro han i armene. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bruk øya dine, Step_up. :!: hvilken planet lever du på? se reprisen da, og hør begge kommentarene. Og jommen meg har Spania skadet Phillipe og. Den tredje stjernen Sveits mister nå. Dette blir tøft! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hohoho... God takling ja Senderos. Såg på den der tidligere. Irriterte meg litt at de ikke viste skikkelig hva som skjedde for eg var sikker på at han klipte ned sin egen spiller.... Step_up: Var vel frispark til sveits når Senderos klipte ned han sveitsiske spilleren?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Som sagt: Kommentatorene så bare på beina, ikke armene. Det gjorde du tydelgivis og, samtidig som kommentatorene påvirket deg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Og jommen meg har Spania skadet Phillipe og. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastisk Step_up! Helt nydelig! :!: Endret 16. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvilken planet lever DU på!? Spania skadet Senderos? HAHA! Kommentatorene er titt og ofte på bærtur, alle med litt peiling driter i hva de sier. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Step_up troll eller? troll fordi jeg påpeker det åpenbare. jaja Rart kun du så det. Alle så han dro han i armene. kun jeg faktisk? Sterkt å mene at det var frispark. jaja, vi får skylde på varmen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Og jommen meg har Spania skadet Phillipe og. HAHAHAHHA. Seriøst!! Burde du bytte navn til Troll_up snart? 3 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Og jommen meg har Spania skadet Phillipe og. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastisk Step_up! Helt nydelig! :!: så ikke hvordan han ble skadet, så gikk ut fra det Endret 16. juni 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Og jommen meg har Spania skadet Phillipe og. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastisk Step_up! Helt nydelig! :!: så ikke situasjonen, så gikk ut fra det Dette er vel ofte et problem for deg? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 For all del, skyld på andre når du ikke ser det. Det er som barna i barnehagen jeg jobber i. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alsaker og Semb så bare på bena. Om dere så tok Grichting tak i armene til Iniesta og dro han ned. Iniesta hadde spist gress uansett om forsvareren rørte ham eller ikke. Derfor unødvendig av forsvareren, og gult kort. Amen. Håper Spania ryker så jævlig på huet ut. Small chance da jeg har tippa Spania som finalist og Villa som toppscorer, men lever i håpet. Når man får sympati for Senderos, så vet du at det er hat på motsatt side. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Og jommen meg har Spania skadet Phillipe og. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastisk Step_up! Helt nydelig! :!: så ikke situasjonen, så gikk ut fra det Dette er vel ofte et problem for deg? hæ??? rettet det jeg skrev feil nå. Her i gården står det helt fint til med situasjonene, du da? For all del, skyld på andre når du ikke ser det. Det er som barna i barnehagen jeg jobber i. ???hva snakker du om? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Spania kommer til å bli pult i tryne av Chile <3. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Du så det ikke, men skylder på noen andre. Akkurat som barna i barnehagen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Spania kommer til å bli pult i tryne av Chile <3. Ja ble betydelig mye mer imponert over Chile. Men så spilte de mot Honduras.... Spania er mest opptatt av å se oppgitt på nærmeste lagkamerat som har gjort en feil nettopp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå