Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 hva er det det går i med at noen sveitsere alltid skal ødelegge for kontringene med dårlige pasninger? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Torres har jo bare spilt en halvtime fotball siden april, så er ikke rart Villa får sjansen. Men hvis de ikke blir brukt sammen utover i mesterskapet kan Del Bosque brenne. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 SÅNN skal dere forsvare dere Sveits! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bæder på at Torres ikke spiller, da jeg har han på fantasylaget mitt denne uken. Glemte helt at Del Bosque foretrekker å spille med en spiss, og da er det selvsagt Villa som får sjansen med den statistikken han har på landslaget. Samme her. Jeg har også Fabregas på laget, jeg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Alsaker:ti nå still! Soleklart høyt spark! den anglofile tullingen fortsetter med de hårreisende kommentarene hører jeg... Endret 16. juni 2010 av Step_up Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Pfft, han tupper bare ballen vekk foten. Sveits spilleren som går ned med hode (som forøvrig er langt fra foten) som skaper den "farlige" situasjonen. Helt enig med Alsaker her. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 enda en med Spaniabriller ser jeg 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Enda en uten briller som burde hatt det ser jeg 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Ikke verst posisjon å få frispark i. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Frispark det der? Soleklart. Helt soleklart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alsaker og Semb så bare på bena. Om dere så tok Grichting tak i armene til Iniesta og dro han ned. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Nydelig filming Iniesta. to ting Webb: 1.hva gjorde forsvareren? 2.Hva gir gult kort der? to filminger i løpet av 1 min som gir frispark. Sterkt! Endret 16. juni 2010 av Step_up 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Alsaker og Semb så bare på bena. Om dere så tok Grichting tak i armene til Iniesta og dro han ned. Iniesta hadde spist gress uansett om forsvareren rørte ham eller ikke. Derfor unødvendig av forsvareren, og gult kort. Endret 16. juni 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Step_up troll eller? Les litt i brann tråden du. Da ville du skippet dette tegnet: "?" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alsaker og Semb så bare på bena. Om dere så tok Grichting tak i armene til Iniesta og dro han ned. Iniesta hadde spist gress uansett om forsvareren rørte ham eller ikke. Det er helt sant, men han tok likevel tak og dro han. Iniesta hadde falt rett ned om han ikke hadde dratt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alsaker og Semb så bare på bena. Om dere så tok Grichting tak i armene til Iniesta og dro han ned. Iniesta hadde spist gress uansett om forsvareren rørte ham eller ikke. Derfor teit av forsvareren Tull. Han river han rett over ende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå