kandinsky Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Verre enn Berba på hodet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Hvorfor ikke avslutte på første touch? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ai... Ny 46" LED på kontoret kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt. ALDRI har eg jobbet så fort med en ting her ute Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg forstår rett og slett ikke at man kan klage på noe slikt, alle gjør feil, og det er helt naturlig at man hører noe i løpet av en kamp som man synes er rart. Du finner ingen som er prikkfrie en hel kamp. Svensk tv er greit, men de er jo fryktelig kjedelige, hever sjelden stemmen. Han gjør det jo bevisst. Når kommentatoren roper på straffespark så antar du jo at det er dømt straffe. Utrolig uprofesjonellt. Det er ikke første gang Langli eller andre kommentatorer i TV2 gjør dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Lagoppstillingen til kampen mellom Spania og Sveits. Ingen Torres eller Fabregas fra start. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Blir litt for fikst for Chile. Hadde hatt 2-3 mål til om de hadde gjort ting litt enklere. Men veldig morsom kamp. Mesterskapets beste bak Tysklandkampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fatter ikke at ikke Torres eller Fabregas starter. Busquets er forferdelig, Torres er sikkert ikke helt 100% ennå. Har jo bare spilt en halvtime siden april. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 BLæææææææææ. Liker ikke at denne Buskjeks har spilt seg inn på laget. Booooring Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Bare jeg som tror vi får se reprise fra gårsdagens kamp mellom New Zealand og Slovakia? Utligning på overtid. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Helt greit tilslag på denne Fernandez. Hehe, Welcome, artig navn. Takk til Chile for en meget underholdende kamp. Endret 16. juni 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Svarte da, at ikke Chile klarte å golle ett til er utrolig. Da hadde jo kupongen levd ennå, Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg er nå offisielt Alexis største fanboy. Latterlig god. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Misliker Busquets sterkt, tragedie at Torres, Fabregas og Mata sitter på benken mens han skal spille. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Haha, har sørafrikanere tatt feil av Sveits og Sverige? "Hurrah før Sweden" stod det på en plakat jeg nettopp så. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fy faen jeg digger Chile! Spiller fantastisk fin fotball! Sanchez er kanuun! Ang Spania - Sveits syns jeg det er utrolig synd at Cesc blir benka nok en gang. Han hadde nok veldig lyst å spille denne kampen mtp. Senderos. (Og såklart det faktum at han vil spille landslagsfotball ^^ ) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Får håpe for Busquets del at han ikke bare blir løpende i veien for medspillerne. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 beklager Spania. Dere klarer nok ikke å trenge gjennom forsvaret og Benaglio. mitt tips:2-0 til Sveits. Derdiyok og Inler... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Er ikkje overrasket over at Fabregas sliter benken. Med den midtbanen Spania har så er det rein luksus å måtte vrake ein spelar av Fabregas kaliber. Men skal ikkje sjå bortifra at det blir speletid mot Sveits Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Semb og Alsaker snakker om Spania som om de er utenomjordiske elns... vel, vi får se da. Tror de skal få slite fært hvis de møter Argentina/Brasil. 1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Bæder på at Torres ikke spiller, da jeg har han på fantasylaget mitt denne uken. Glemte helt at Del Bosque foretrekker å spille med en spiss, og da er det selvsagt Villa som får sjansen med den statistikken han har på landslaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå