Jotun Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Sa ikke at Torres filmet der eg Dalglish, sa at han er en filmer Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Det herlige Chile ryker pga sør-amerikansk naivitet, dumdristighet og overtenning. Hvor mange ganger har vi ikke sett dette før? Utrolig trist. Og ja, jeg tror Sveits scorer. Skammelig det Torres bedriver, rett og slett. Endret 25. juni 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Sa ikke at Torres filmet der eg Dalglish, sa at han er en filmer Det er desverre alle spillere nå til dags Hva mener folk om straffe situasjonen? Der en chilener kommer inn i side/rygg på torres? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Helt grei etter min mening. Skulder. Torres fortjener hvertfall ikke en dritt i dag.... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Herlig å se hvordan folk gråter siden det er en såpass kjent, og ikke minst liverpool spiller som overspiller. Når en mindre kjent spiller overspiller er det shrug. Men nå burde altså Torres skytes :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Blir skuffet hvis Chile ryker til fordel for Sveits.... Spennende lag. Selv om de har vel knapt en spiller igjen til 8dels finalen... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Skamelig av Torres å overdrive på den måten. Det er knapt kontakt og for meg ser det ut som han snubler i sine egne bein. Forsvareren er ikkje fokusert på Torres og det er ikkje gult kort. Label dømming! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvis sveits scorer et mål så har de 1 plussmål, chile må bare sørge for å ikke tape med 2 mål, og sveits må ikke vinne med mer enn 1 mål. Da går chile videre på innbyrdes mot sveits?! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Fernando Torres er en skam for fotballen. Overspillende jævla androgyne fitteunge.Finnes ikke ære i den "mannen" bare fuckings skam. Hadde dødd av flauhet om jeg var LFC supporter. Hvordan er det mulig å like det kynsike bøsselaget der? Se på Chile, midstopperne flyr rundt i angrep og man står igjen med ei måke og binders bakider. Spania? Organisert drittfotball. Dommeren? Tidenes dårligste, får faktisk Øverbø til å se ut som Collina. Takke faen for en dritt vm. Det eneste laget som spiller kul fotball kommer til å ryke ut med 6p. Haha. hore. Endret 26. juni 2010 av Game 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Tror iallefall Spania vinner dette. Så håper jeg Honduras Sveits ender U. Heller chile videre en sveits. Jeg liker Torres jeg. Jotun, vil du ha pølse? Tror iallefall Spania vinner dette. Så håper jeg Honduras Sveits ender U. Heller chile videre en sveits. Edit: Slapp av litt da Game. Sanchez som du er så forelska i, er ikke et kvakk bedre når det gjelder filming/overspilling og den slags. Jeg liker Torres jeg. Jotun, vil du ha pølse? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hadde vært trist om Chile hadde røket bare fordi de taper mot Spania. Håper på at Sveits ikke klarer å score, det møkkalaget kan ryke rett ut. Håper også Chile utligner her og gir oss Spania-Brasil. Da må en av de lagene ryke, helst Brasil, som passer fint. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dalglish: Vil da ikke si at Sanches har spilt/filmet noe i dag? Falt lett? Er det til vanlig kanskje, har aldri sett han spille før, så umulig for meg å si noe på det Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg sa ikke at han filmet eller har falt lett i dag eller? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ingenting er så fornøyelig å lese som når Game lirer av seg drit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg sa ikke at han filmet eller har falt lett i dag eller? nei, var derfor eg måtte spørre om hvordan han var til vanlig, da eg ikke har sett noe slikt av han til nå i VM..... Så til vanlig er han en filmende hore som Torres? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fernando Torres er en skam for fotballen. Overspillende jævla androgyne fitteunge. Jeg håper han dør, jeg mener det, jeg håper han dør så jævlig hardt. Om han får kreft skal jeg faan meg ta fly til spania og LE fitta rett i det stygge fregnete trynet hans. Finnes ikke ære i den "mannen" bare fuckings skam. Hadde dødd av flauhet om jeg var LFC supporter. Hvordan er det mulig å like det kynsike bøsselaget der? Se på Chile, midstopperne flyr rundt i angrep og man står igjen med ei måke og binders bakider. Spania? Organisert drittfotball. Dommeren? Tidenes dårligste, får faktisk Øverbø til å se ut som Collina. Håper også han dør i flystyrt på vei hjem fra VM. Takke faen for en dritt vm. Det eneste laget som spiller kul fotball kommer til å ryke ut med 6p. Haha. hore. Det er så herlig å lese slikt søppel av en som heier på Sanchez, en diver av klasse, første kampen var jo helt tragisk å se på. Høy høy klasse Game. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Provoserer meg kraftig det Torres holder på med. Ser ikke helt poenget med å ligge nede og overspille så jævlig. Det er mulig han ble kakka borti i hælen, men for meg så det mest ut som om han snubla i sine egne bein. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 He's half a girl, he's half a boy, Torres, Torres. He looks just like a transvestite, Torres, Torres. He wears a frock, he loves the c*ck, He sells his a*se on Albert Dock, Fer-nan-do Torres, Carraghers bit on the side... He's half a boy he's half a girl, Torres, Torres He looks just like a transvestite, Torres, Torres You Spanish tw*t you love the cock, You sell your *rse on Albert Dock. Fernando's body, Britney Spear's head... 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 For meg så det ut som at Torres filmet/overspilte. Noe jeg selvsagt hater, men nå fikk vi aldri se ordentlige nærbilder av hva som egentlig skjedde. Og at dommeren er Nazi er i hvert fall ikke Torres skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå