Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)

Latias

Gruppe H  

86 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fernando Torres er en skam for fotballen. Overspillende jævla androgyne fitteunge.Finnes ikke ære i den "mannen" bare fuckings skam. Hadde dødd av flauhet om jeg var LFC supporter.

Hvordan er det mulig å like det kynsike bøsselaget der? Se på Chile, midstopperne flyr rundt i angrep og man står igjen med ei måke og binders bakider. Spania? Organisert drittfotball.

Dommeren? Tidenes dårligste, får faktisk Øverbø til å se ut som Collina.

Takke faen for en dritt vm. Det eneste laget som spiller kul fotball kommer til å ryke ut med 6p. Haha. hore.

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror iallefall Spania vinner dette. Så håper jeg Honduras Sveits ender U. Heller chile videre en sveits.

Jeg liker Torres jeg. Jotun, vil du ha pølse?

Tror iallefall Spania vinner dette. Så håper jeg Honduras Sveits ender U. Heller chile videre en sveits.

Edit:

Slapp av litt da Game. Sanchez som du er så forelska i, er ikke et kvakk bedre når det gjelder filming/overspilling og den slags.

Jeg liker Torres jeg. Jotun, vil du ha pølse?

Lenke til kommentar

Hadde vært trist om Chile hadde røket bare fordi de taper mot Spania. Håper på at Sveits ikke klarer å score, det møkkalaget kan ryke rett ut. Håper også Chile utligner her og gir oss Spania-Brasil. Da må en av de lagene ryke, helst Brasil, som passer fint.

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at han filmet eller har falt lett i dag eller? :thumbup:

nei, var derfor eg måtte spørre om hvordan han var til vanlig, da eg ikke har sett noe slikt av han til nå i VM..... Så til vanlig er han en filmende hore som Torres?

Lenke til kommentar

Fernando Torres er en skam for fotballen. Overspillende jævla androgyne fitteunge. Jeg håper han dør, jeg mener det, jeg håper han dør så jævlig hardt. Om han får kreft skal jeg faan meg ta fly til spania og LE fitta rett i det stygge fregnete trynet hans.

Finnes ikke ære i den "mannen" bare fuckings skam. Hadde dødd av flauhet om jeg var LFC supporter.

Hvordan er det mulig å like det kynsike bøsselaget der? Se på Chile, midstopperne flyr rundt i angrep og man står igjen med ei måke og binders bakider. Spania? Organisert drittfotball.

Dommeren? Tidenes dårligste, får faktisk Øverbø til å se ut som Collina. Håper også han dør i flystyrt på vei hjem fra VM.

Takke faen for en dritt vm. Det eneste laget som spiller kul fotball kommer til å ryke ut med 6p. Haha. hore.

Det er så herlig å lese slikt søppel av en som heier på Sanchez, en diver av klasse, første kampen var jo helt tragisk å se på. Høy høy klasse Game.

Lenke til kommentar

He's half a girl, he's half a boy,

Torres, Torres.

He looks just like a transvestite,

Torres, Torres.

He wears a frock, he loves the c*ck,

He sells his a*se on Albert Dock,

Fer-nan-do Torres, Carraghers bit on the side...

He's half a boy he's half a girl, Torres, Torres

He looks just like a transvestite, Torres, Torres

You Spanish tw*t you love the cock,

You sell your *rse on Albert Dock.

Fernando's body, Britney Spear's head...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...