Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)

Latias

Gruppe H  

86 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Håper Sveits ikke vinner mot Honduras, vil ha både Spania og Chile videre. Begge kampene i gruppa uavgjort neste runde ville ikke vært gærnt :) Chile på første mot Portugal og Spania på andre mot Brasil, hadde passet fint.

Ergelig at Silva ble utelatt, ingen poeng for meg på han på VM-manager. Spania har jeg uansett ditchet til neste runde da. Italia, Paraguay, Nederland og Argentina ftw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han får ta med seg en bamse da vettu. I tilegg får han en hissig allergisk reaksjon mot guttelus og, noe som viser seg tydlig når han trekker beina til seg og faller pladask når han berører leggen til Honduras' forsvarsspiller.

Sad story.

Du disser en som har psykiske problemer, men du lider av akkruat det samme? (Link)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Pique som slo pasningen ja, veldig fin som vanlig. Hvis Semb sier at Lucio er verdens beste midtstopper, så syntes jeg heller at Pique er det, han har alt. Han viste til og med idag at han tåler en trøkk også, sko i fjeset og ball i ballene, Pique tar det som en mann, ulikt resten av spanjolene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Håper Chile og Spania går videre. Men om jeg må velge et av de lagene(pga Sveits kommer til å slå Honduras) så heier jeg på Chile.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Så starter faen meg den udugelige Busquets igjen, takler ikke fyr'n.

Utdyp gjerne?

Noen med defensive fibre må spania ha på midten sin. Og Busquets er langt ifra udugelig.

Kanskje ikke udugelig, men fyren er uspiselig. Han har blitt kjent som en spiller som filmer og overspiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...