Maefteda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Håper Sveits ikke vinner mot Honduras, vil ha både Spania og Chile videre. Begge kampene i gruppa uavgjort neste runde ville ikke vært gærnt Chile på første mot Portugal og Spania på andre mot Brasil, hadde passet fint. Ergelig at Silva ble utelatt, ingen poeng for meg på han på VM-manager. Spania har jeg uansett ditchet til neste runde da. Italia, Paraguay, Nederland og Argentina ftw. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Han får ta med seg en bamse da vettu. I tilegg får han en hissig allergisk reaksjon mot guttelus og, noe som viser seg tydlig når han trekker beina til seg og faller pladask når han berører leggen til Honduras' forsvarsspiller. Sad story. Du disser en som har psykiske problemer, men du lider av akkruat det samme? (Link) 2 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Fikk virkelig ikke Piqué kreditert assisten på Villa sitt første mål? Får ikke poeng på VM-manager. Sykt deilig pasning fra Piqué. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Pique som slo pasningen ja, veldig fin som vanlig. Hvis Semb sier at Lucio er verdens beste midtstopper, så syntes jeg heller at Pique er det, han har alt. Han viste til og med idag at han tåler en trøkk også, sko i fjeset og ball i ballene, Pique tar det som en mann, ulikt resten av spanjolene. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Pique er litt rotete i spillestilen, noe han har vist i begge Spanias kamper hittil. Sveits' mål var jo indirekte etter rot fra han og Puyol Endret 21. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Piqué er en helt fantastisk stopper. Nydelig duellspiller, klok og samtidig herlig med ballen i bena. Du blir vel fort god med ballen når du spiller for Barcelona. Teknikk har han også nok av. http://www.youtube.com/watch?v=gwaQhfv3ScA Endret 21. juni 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Semb sa vel og i sin tid at Alanzinho er Europas beste dribler, så tror ikke du skal ta Semb så seriøst...Skal ikke mye til før han hauser spillere opp i skyene. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) .. Tenkte det ble hakket for langt off-topic å nevne det her, men ja. Disser og disser, sa at han får ha med en bamse. Får håpe han ikke hørte meg Endret 21. juni 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det er veldig svakt å disse noen for psykiske lidelser, særs når du har opplevd eller har det selv. Det er nå min oppfatning. Men vi lar dette passere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Håper Chile og Spania går videre. Men om jeg må velge et av de lagene(pga Sveits kommer til å slå Honduras) så heier jeg på Chile. Endret 25. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dagens tips: Chile - Spania 1-1 Sveits - Honduras 2-1 Altså Chile og Sveits videre. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg tror også at Sveits har brukbar mulighet til å gå videre. Chile har jo ikke sluppet inn mål i VM sålangt (møtt dårlig motstand dog). Dagens odds i denne gruppa: Chile - Spania 1-0 U Sveits - Hon 0-1 H Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så starter faen meg den udugelige Busquets igjen, takler ikke fyr'n. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg bare overhørte Tv2 mens jeg lagde mat, der de spurtene "ekspertene" sine på hvordan Spania skulle tette hullet etter Ramos. Er han skadet? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Nei, de mener når han fosser fremover. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Åja Begynte å lure ja Endret 25. juni 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så starter faen meg den udugelige Busquets igjen, takler ikke fyr'n. Utdyp gjerne? Noen med defensive fibre må spania ha på midten sin. Og Busquets er langt ifra udugelig. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så starter faen meg den udugelige Busquets igjen, takler ikke fyr'n. Utdyp gjerne? Noen med defensive fibre må spania ha på midten sin. Og Busquets er langt ifra udugelig. Kanskje ikke udugelig, men fyren er uspiselig. Han har blitt kjent som en spiller som filmer og overspiller. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Da kan vi ta med Sanchez i samme sleng? ))))) Villa yay 1-0 Endret 25. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå