Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)

Latias

Gruppe H  

86 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

At det skal være så vanskelig å falle helt uten å overdrive noe som helst. Soleklar straffe, men spilleren MÅ selvsagt falle lenge etter sparket.....

Soleklar straffe var det så aldeles ikke. J. Navas spiller da ganger tusen?

Ja, han overdriver, som eg skrev svart på hvitt.

Men han blir da pinadø sparket ned også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ingen offside. :roll: tror dommerne har satt Spania på oddsen!

Fabregas var ikke offside, hva prater du om?

tror det var før Fabregas kom inn, er ikke sikker...Men da var det ihvertfall en spiller som var offside som de ikke blåste på. fikk se noen TV-bilder.

Torres er i offside, men han er ikke direkte involvert i spillet.

Lenke til kommentar

Navas er fæl. Spinkel liten jenteunge som ikke tåler å være borte fra mamma og pappaen sin.

Om denne kampen ender 2-0 og Spania slår Chile med ett mål har lagene like mange poeng og lik målforskjell. Da går Spania videre på innbyrdes, right? Så målforskjellen er mao ikke så viktig for disse lagene nå som det er 2-0 eller mer uansett.

Om 1.plassen altså. Når jeg tenker meg om kan jo Sveits knuse Honduras å vinne gruppa de også... Ergo har det litt å si likevel :p Skal legge fra meg posen med sopp...

Endret av Game
Lenke til kommentar

Navas er fæl. Spinkel liten jenteunge som ikke tåler å være borte fra mamma og pappaen sin.

Om denne kampen ender 2-0 og Spania slår Chile med ett mål har lagene like mange poeng og lik målforskjell. Da går Spania videre på innbyrdes, right? Så målforskjellen er mao ikke så viktig for disse lagene nå som det er 2-0 eller mer uansett.

Om 1.plassen altså. Når jeg tenker meg om kan jo Sveits knuse Honduras å vinne gruppa de også... Ergo har det litt å si likevel :p Skal legge fra meg posen med sopp...

Kan ikke si Navas er en av de jeg liker på Spania, men det er en sykdom som har hindret han i å være borte fra folk han føler seg trygg med, det har ingenting med å være pingle eller ei. Det er kanskje verdt å vite.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Det er all grunn til å kritisere han for å legge seg for ingenting, men dette ble passe dumt. Det er litt overraskende, i et land med så mye psykiske plager.

Synd det ikke ble mer enn 2-0, håper Spania går videre, for de er ganske kjekke å se på. Og utenom navas er det vel ikke så fryktelig mange som legger seg lett :thumbup:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Han lider av kronisk hjemlengsel, noe som er relativt spesielt for en fotballspiller.

Hmmmm... Så det er mindre utbredt blandt fotballspillere enn blandt den jevne befolkning?

Interessant forskning må eg si, og noe overraskende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...