Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)


Latias

Gruppe H  

86 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Håper stillingen står seg, eller helst at Honduras utligner. Målforskjellen kan fort avgjøre denne gruppa og jeg vil ha med Chile videre.

Spania-Chile i sistekampen, begge lag kommer videre med uavgjort.

 

no gól? si

Da vil Spania få 4p og Sveits slår nok Honduras og får 6p. Ergo, Spania må slå Chile. Da vil tre lag stå med 6p og målforskjellen/innbyrdes vil bety alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er ikke mulig Honduras! Slikt blir ikke en gang gjort på juniornivå!

 

Hva da? Deflection mål? Har du noen gang spilt på juniornivå?

 

 

hva er det du snakker om? hva har hvilket nivå jeg har spilt på med dette å gjøre? hvis du ser målet så er det jo en enorm tellefeil!

 

Tellefeil gjøres ikke på juniornivå? Det er da rimelig normalt uansett nivå, dessverre. Og det er faktisk Spania dette her, er ikke rart det går rundt for stakkarene.

 

Lol, straffe..

Lenke til kommentar

Hvordan klarte han det?

 

Han skøyt bare litt for langt ut til høgre. Det er lettere enn det ser ut til på tv!

 

Det stemmer det. Men en straffe er allikevell en STOR mulighet som mesteparten klarer å treffe på. Men Villa har spillt veldig bra idag. Så det gjorde ingenting.

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Det er jo kontakt uten tvil, men han går altfor lett ned, synd for jeg likte godt kampen så langt.

 

 

det er ikke gøy å bli blåst av banen på den måten. det som er verdt å merke seg, er at det er først etter at taklingen er over at han faller.

 

Og ingen offside. :roll: tror dommerne har satt Spania på oddsen!

 

vittig. spanjolene diskuterer han gladelig med, men når Hondurasspillerne ville diskutere straffen, da vinket han de bare bort :hmm:

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Det er jo kontakt uten tvil, men han går altfor lett ned, synd for jeg likte godt kampen så langt.

 

 

det er ikke gøy å bli blåst av banen på den måten. det som er verdt å merke seg, er at det er først etter at taklingen er over at han faller.

 

Og ingen offside. :roll: tror dommerne har satt Spania på oddsen!

 

Hvis Torres hadde blitt involvert hadde han sikkert blåst av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jaggu var det ikke ei tåpelig jente med Unitedskjorte der også. Og selvfølgelig var hun afrikansk. :thumbup:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Nok et deflection-mål ja. Har tippet Villa som toppscorer, bra han ikke skuffer. :D

Har gjort det selv + Spania som vinner.

 

 

At det skal være så vanskelig å falle helt uten å overdrive noe som helst. Soleklar straffe, men spilleren MÅ selvsagt falle lenge etter sparket.....

Soleklar straffe var det så aldeles ikke. J. Navas spiller da ganger tusen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...