Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)

Latias

Gruppe H  

86 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gialo: Hva sier tuttosport deg? Seriøs eller useriøs kilde?

Juventus-vennlig avis med et greit kildenettverk. Men det varierer veldig. Muligens den tredje mest seriøse avisen i Italia.

Det er vel ingen tvil om at United er interessert i Alexis. Spørsmålet er bare hvor. Han blir ingen billig mann, Udinese har allerede avslått et bud fra Juventus på €10 Millioner. Et bud Pozzo (Udinese eier) lo høylytt av, forståelig nok. Et evt bud på €12 Millioner vil med det neppe føre frem. Udinese skal visst kreve det dobbelte av den avslåtte summen, dvs €20 Millioner.

Lenke til kommentar

Ser sånn ut, Sveits har i alle fall fordelen med å møte Honduras sist. Spania bør i alle fall vinne med mer enn det Chile vant med mot Honduras. Ellers kan det bli spennende å se Chile legge seg bakpå i siste kamp, eller om de prøver å angripe, det kan i alle fall bli morsomt å se hvordan det kan gå mot raske spanjoler.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Greit nok at Chile er fornøyd, men med seier til Spania så ser det ikke så alt for godt ut for Chile. Regner med at Spania tar Chile og at Sveits slår Honduras. Og da er nok Chile ute på målforskjell. De burde vært litt mer konsa på å sette 2-0 i denne kampen.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Takk for info Gialo. Ettersom vi har vært intressert i Alexis såpass lenge og at spilleren selv har ønsket seg til United, forventer jeg at det kommer et bud eller to. Noe annet ville vært uhørt etter prestasjonene han legger ned i VM. Han har absolutt alt foruten den gjeveste skuddfoten og målteften, men det er det "enkleste" å tilegne en spiller. Han er tross alt ung.

Jeg hadde hatt troa på Chile mot Spania hadde det ikke vært for at Mati Fernandez fikk et jævla tullekort og må stå over neste kamp. Dagens dommer er VMs klart dårligste sålangt, fyfaen for et fjols!

Lenke til kommentar

Og det gjorde ikke Chile?

Nei det vil jeg ikke si,, ikke så bevist som Sveits gjorde på slutten! Kan jeg spørre.. så du kampen?

Nei det vil jeg ikke si,, ikke så bevist som Sveits gjorde på slutten! Kan jeg spørre.. så du kampen?

Lenke til kommentar

Det kan du spørre om, og ja jeg så kampen. Chile får en sveitser utvist. Ja, Belrhami(?) er ute med hender, men noe gult eller rødt kort er alt for tøft å gi. Hadde ikke han andre chileneren falt og begynt å grine hadde aldri dommer gitt noe kort. Så ja, Chile prøvde, og klarte å få en sveitser utvist. Credit til han første Chileneren som faktisk holdt seg på beina og bare tok seg på hodet. Det kunne lett han andre Chileneren gjort også.

selv om Chile legger seg veldig bakpå mot spania, tror jeg ikke de vinner kampen, de må nok prøve å angripe :)

Nei, det tror jeg også Speedfrog, men tror at siden målforskjellen kan bli meget avgjørende så bør Chile være forsiktige med å blottlegge seg bakover. Silva, Villa, Torres med fler er effektive og gode nok til å straffe Chile hardt på kontringer.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hehe, måtte en gammel Liverpoolspiller for å knuse Sveits-koden ja.

Flott at Chile nå er så og si videre.

Lenke til kommentar

Spania har faktisk sjans til å ryke ut. De har ikke vunnet, så de har 0 poeng. Tror man ikke må undervurdere lag i denne gruppa. Forsåvidt er det ganske åpent i denne gruppa. Alle lagene ryke opp (etter hvordan det går mot kampen idag) Jeg tror Spania kommer videre, men det blir tøft for de også. Som fikk en litt dårlig start. Håper på målfest ikveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...