Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)

Latias

Gruppe H  

86 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Del Bosque forstår at han må gjøre som da han vant EM, og spille med Torres og Villa sammen foran. Busquets MÅ ut av laget, dårligere spiller skal man lete lenge etter.

Etter å akkurat ha lest siste 8 sidene av tråden, kan jeg igrunn ikke la være å spørre:

Step_up, er du seriøs når du skriver her? :!:

å ja, så det ikke før nå AnewZ.

Bolanos:Hva snakker du om?

Lenke til kommentar

Blir spennende å se om Spania reiser seg i morra og hvordan laget blir. Fabregas er blitt nevt å ta plassen til sergio busquets i spansk presse, men at de fortsetter med Villa alene på topp og med to kanter. Iniesta og Ramos er etter hva jeg har fått med meg tvilsome til kampen.

Lenke til kommentar

Kanskje vi ser Navas fra start i morgen om Iniesta er skadet. Navas er en glitrende spiller som virkelig fortjener spilletid.

Tror Spania hever seg i morgen. De var ikke direkte dårlige sist, men de kan spå mye bedre. Bør uansett være overkjøring om et slikt lag om de virkelig har troen på VM-gull.

Lenke til kommentar

Kanskje vi ser Navas fra start i morgen om Iniesta er skadet. Navas er en glitrende spiller som virkelig fortjener spilletid.

Tror Spania hever seg i morgen. De var ikke direkte dårlige sist, men de kan spå mye bedre. Bør uansett være overkjøring om et slikt lag om de virkelig har troen på VM-gull.

Navas bruker litt for mange berøringer på ballen dessverre,, sveker alltid farten i angrepet. Iniesta er en mye bedre spiller... jeg mener han er den beste i det spanske laget! :)

Lenke til kommentar

I dag kan Spania ryke ut av VM. For en fantastisk tanke. Om Honduras slår Spania og Chile og Sveits spiller uavgjort så er jo løpet kjørt.

Ja, drømmescenario. :love: Men uheldigvis går nok ikke Spania på samme smellen to ganger, regner med at de maltrakterer Honduras i morgen.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

Tror spania burde klare dette lett, men da er det joo det å score på mål sjanser å ikke gjøre det alt for vakkert som spania har en tidens til å gjøre,,

Chile tror jeg vinner rimelig lett, det er ikke noen tvil om at de er noen hakk over Sveits!

Lenke til kommentar

Tror spania burde klare dette lett, men da er det joo det å score på mål sjanser å ikke gjøre det alt for vakkert som spania har en tidens til å gjøre,,

Chile tror jeg vinner rimelig lett, det er ikke noen tvil om at de er noen hakk over Sveits!

Sveits som slo Spania og som ikke slapp inn et eneste mål i forrige VM tror jeg nok skal skape problemer for Chile. Spesielt hvis Frei er klar igjen. Blir nok en kamp uten mange mål. Maks en 1-0 seier til et av lagene.

Lenke til kommentar

Du så i forrige kamp at Torres ikke er i form, han pleier å være god å kreativ med ball i beina, men mot Sveits var det veldig dårlig berøringer og skapte ingenting! På en annen måte så er han en viktig brilkke i det spanske laget så det er viktig å få han i form så spille tid her tror jeg er lurt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...