Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)

Latias

Gruppe H  

86 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Spillt lite fotball? Hånden er i en UNATURLIG stilling og hindrer klart og tydelig et innlegg. Korrekt gult kort, ingenting å kverulere ved.

Hånda er da så langt i fra i en unaturlig stilling. Prøv å hopp opp i fart, hvor har du hendene da? På ryggen?

Har du spilt fotball selv vet du veldig godt at det ikke er naturlig :p Har handset akkurat slik selv, med vilje, slapp gult riktignok. En europeisk toppspiller som spiller i VM vet godt hvor han har hendene når klokken tikker mot slutten og laget leder. Tro meg.

Så situasjonen en gang til nå. Mente han hoppet opp jeg, men han løftet mere det ene benet og hånda, stående som en nikkedokke... så da skjønner jeg mer dere mener med unaturlig stilling :) Hadde vært noe annet hvis han hadde kommet i fart og hoppet i blokkeringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spania-briller? hvis du ser det så vender Sveitseren bort hodet og lukker øynene og prøver å beskytte hodet. At han derimot tar ut armene slik at ballen treffer er en annen sak. Det er ingen vilje-hands, men jeg vet ikke hva reglene sier om gult i hands-situasjoner. Må det ikke være med vilje først?

Please. Hånda er en meter ut fra kroppen, aldri i livet en naturlig stilling.

Lenke til kommentar

Tenkte faktisk ikke så mye på dem selv. Det er jævlig, du hører jo ikke engasjementet fra tribunen, som er noe av det viktigste med fotball spør du meg. Jeg har vært på Old Trafford fler ganger enn jeg husker, men de eneste gangene det har vært gåsehud er når det er 70.000 i allsang. Savner det i VM-et.

Som sagt merka jeg det ikke stort i dag faktisk. Jævlig egoistisk gjort, men det er ingenting vi kan gjøre. La dem holde på som dem vil. Det er tross alt """Sør-Afrika sitt VM""".

Lenke til kommentar

Tenkte faktisk ikke så mye på dem selv. Det er jævlig, du hører jo ikke engasjementet fra tribunen, som er noe av det viktigste med fotball spør du meg. Jeg har vært på Old Trafford fler ganger enn jeg husker, men de eneste gangene det har vært gåsehud er når det er 70.000 i allsang. Savner det i VM-et.

Som sagt merka jeg det ikke stort i dag faktisk. Jævlig egoistisk gjort, men det er ingenting vi kan gjøre. La dem holde på som dem vil. Det er tross alt """Sør-Afrika sitt VM""".

dette er vel en liten selvmotsigelse. Støtter deg i det øverste du skriver, for det er noe vi/fifa kan gjøre. Og det er å anerkjenne at Vuvuen ødelegger stemningen på tribunen. Og gjør den det(hvilket den gjør), så er det i praksis ingen grunn for publikum å være der!

Og da er det ett enkelt spørsmål fifa må stille seg selv:Publikum eller Vuvuzelaen?

Lenke til kommentar

Xabi Alonso er rubbish. Fabregas neste kamp plz.

Alonso var jo blant de beste på Spania i dag. Busquets derimot...

This. Alonso var jo veldig god. Veldig dumt sagt av Torstein...

Men Busquets, fy FAEN. At han er med på FØRSTELAGET til Spania er så retarded, jesus christ. Bra at del Bosque får dritt i trrynet etter denne kampen, fortjener det når han starter med Busquets og utelater Senna osv fra troppen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Håper Del Bosque forstår at han må gjøre som da han vant EM, og spille med Torres og Villa sammen foran. Busquets MÅ ut av laget, dårligere spiller skal man lete lenge etter.

Etter å akkurat ha lest siste 8 sidene av tråden, kan jeg igrunn ikke la være å spørre:

Step_up, er du seriøs når du skriver her? :!:

Lenke til kommentar

Det er ikke publikum eller vuvuzuela for det er publikum står å blåser. Aka ikke noe vi kan gjøre.

Lenke til kommentar

Grei skuring for Chile. Sanchez varter opp med fine dribleraid og kloke pasninger og jeg er i likhet med Game, riktignok ikke i like stor grad vil jeg tro (min kjærlighet går til Özil), en stor, stor, stor fan av Alexis.

Jeg liker Spania-fotball og derfor er det også ikke morsomt for min del å se de tape kampen. Jeg tenker også utifra hvordan det går etter utslagrundene. en tidlig Brasil - Spania kamp er ikke noe jeg ønsker. Latterlig mye Spania-hat her for øvrig, er det fordi de rett og slett er så gode? Busquets har for øvrig en klar rolle i laget som jeg nærmest alltid synes han mestrer svært godt, ikke like bra i dag, men jeg klarer ikke som mange andre og hate alt han gjør.

Dette VMet har så langt bydd på god defensiv organisering og kontringsfotball, det har med andre ord vært dørgende kjedelig hvis du ikke heter Jose Mourinho eller Rafael Benitez. Jeg satser på litt mer offensiv fotball og sjanser i Runde 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...