Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)

Latias

Gruppe H  

86 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er ikke så overraskende. Selv om tre av de største stjernene er ute, så har Sveits en fantastisk keeper, klassestoppere, og gode spisser i Europeisk standard. Med klassestoppere og en så god keeper som Benaglio, så sier det seg selv at det blir vanskelig å bryte igjennom. Og som vi vet, så skal det ikke mer enn en enkeltmannsprestasjon som skal til...Glemte at Streller er vel heller ikke med.

Bohinen, det er jo bevisst at Derdiyok som bryter ballbanen. Ingen tilfeldighet, mao!

Derdiyok hadde vel hatt kontroll på ballen hvis ikke Casillas hadde tatt han, så han har vel en straffe i bakhånd.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Hva er det SVT sier? Skal Casillas komme ut med henda der? Helt sjuk tankegang, ikke bare hadde han blitt drept, men han hadde heller aldri nåd frem til plastikkballen.

Ja, liv og helse er vel å foretrekke i stedet for at Sveits ikke får et mål, hadde gjort akkurat det samme selv i den situasjonen.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

5 min var ikke så urimelig med tanke på + 30 sec per bytte og alle gangene noen lå nede og andre drøyinger. Tippet på 4 min, men så må du huske på at de runder opp og ikke ned.

Spanjoler lå nede ja. Tror grunnen til at Iniesta måtte gå ut er fordi han hopper over Sveitseren og lander forkjært.

Ganske ironisk at dommeren legger til tid på Iniesta...

Veldig rar vurdering med gult på Benaglio :hmm: . Jeg skjønte den ihvertfall ikke. vanligvis pleier det å gå en del lenger før man får kort for sånt.

Ellers:SVEITS! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D

Lenke til kommentar

5 min var ikke så urimelig med tanke på + 30 sec per bytte og alle gangene noen lå nede og andre drøyinger. Tippet på 4 min, men så må du huske på at de runder opp og ikke ned.

Spanjoler lå nede ja. Tror grunnen til at Iniesta måtte gå ut er fordi han hopper over Sveitseren og lander forkjært.

Veldig rar vurdering med gult på Benaglio :hmm: . Jeg skjønte den ihvertfall ikke. vanligvis pleier det å gå en del lenger før man får kort for sånt.

Ironisk er det ikke, tillegstid legges til uavhengig av hvilket lag som ligger nede og Benaglio sitt gule var korrekt. Han har 6 sekunder på å skyte ut, han brukte vel 12-13, correct me if I am wrong. Gøyt med Sveits seier none the less.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, vinner Spania sine to siste kamper så går dem videre, noe dem selvsagt bør gjøre.

Ikke nødvendigvis...er mulig å havne på tredjeplass med seks poeng.

Spania slår Honduras og Paraguay

Sveits slår Honduras og har slått Spania

Paraguay slår Sveits og har slått Honduras

= 6 poeng på alle lagene. Men da må det nok litt målforskjell til, så det kan bli hardt.

Lenke til kommentar

webb! Det der er bare korrupt! Gult kort? :!: Jeg kan ikke skjønne denne partiske dømmingen!

Blokkerte jo åpenbart ballen med hendene med vilje.

Spania-briller? hvis du ser det så vender Sveitseren bort hodet og lukker øynene og prøver å beskytte hodet. At han derimot tar ut armene slik at ballen treffer er en annen sak. Det er ingen vilje-hands, men jeg vet ikke hva reglene sier om gult i hands-situasjoner. Må det ikke være med vilje først?

Spillt lite fotball? Hånden er i en UNATURLIG stilling og hindrer klart og tydelig et innlegg. Korrekt gult kort, ingenting å kverulere ved. Trenger heller ikke påstå at andre har Spania briller fordi du har lite peiling.

Folka i tv2 sa også at Casillas burde gå inn med hendene først, og at han ikke er tøff nok til å gå inn slik. For meg gjør han det eneste rette og er uheldig med utfallet av taklingen. Kunne jo risikert å bli knust helt hadde han gått inn med hendene først der.

Lenke til kommentar

Ironisk er det ikke, tillegstid legges til uavhengig av hvilket lag som ligger nede og Benaglio sitt gule var korrekt. Han har 6 sekunder på å skyte ut, han brukte vel 12-13, correct me if I am wrong. Gøyt med Sveits seier none the less.

Da er det enormt mange keepre som skulle hatt gult kort i denne Verden ;) . Ser ingen grunn til at man plutselig skal begynne sånn i VM...Er det ikke slik at man ikke skal legge til tid hvis man mener at filminger ikke skal legges til tid for? for da er det merkelig av Webb.

Lenke til kommentar

Spillt lite fotball? Hånden er i en UNATURLIG stilling og hindrer klart og tydelig et innlegg. Korrekt gult kort, ingenting å kverulere ved. Trenger heller ikke påstå at andre har Spania briller fordi du har lite peiling.

trenger jo ikke å ha spilt lite fotball for å si at det ikke er viljehands. og å angripe meg slik er temmelig idiotisk.

Nei, har ikke lite peiling selv om det er en regel jeg ikke er sikker på.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

[quote name='Step_up' date='16. juni 2010 - 18:19'

Da er det enormt mange keepre som skulle hatt gult kort i denne Verden ;) . Ser ingen grunn til at man plutselig skal begynne sånn i VM...Er det ikke slik at man ikke skal legge til tid hvis man mener at filminger ikke skal legges til tid for? for da er det merkelig av Webb.

Helt korrekt, desverre er det slik som du beskriver. Likevel er Howard Webb en av verdens beste dommere og det er vanskelig å klandre han for å følge regelboka. Dette med filming og tilleggstid vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar

Spillt lite fotball? Hånden er i en UNATURLIG stilling og hindrer klart og tydelig et innlegg. Korrekt gult kort, ingenting å kverulere ved.

Hånda er da så langt i fra i en unaturlig stilling. Prøv å hopp opp i fart, hvor har du hendene da? På ryggen?

Lenke til kommentar

Spillt lite fotball? Hånden er i en UNATURLIG stilling og hindrer klart og tydelig et innlegg. Korrekt gult kort, ingenting å kverulere ved.

Hånda er da så langt i fra i en unaturlig stilling. Prøv å hopp opp i fart, hvor har du hendene da? På ryggen?

Har du spilt fotball selv vet du veldig godt at det ikke er naturlig :p Har handset akkurat slik selv, med vilje, slapp gult riktignok. En europeisk toppspiller som spiller i VM vet godt hvor han har hendene når klokken tikker mot slutten og laget leder. Tro meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...