Torstein Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Xabi Alonso er rubbish. Fabregas neste kamp plz. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Der røk bongen min. Hadde U gitt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 webb! Det der er bare korrupt! Gult kort? :!: Jeg kan ikke skjønne denne partiske dømmingen! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Loool, jaja. Spania fortjener ikke bedre. Håper jeg slipper å se denne JEsus Nacas i all fremtid. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ikke som jeg hørte? Ser på stream. Mente Alsaker. Og der vant Sveits Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! FUCK OFF SPANIA!!!! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ekstremt morsomt med Sveits-seier i denne kampen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 webb! Det der er bare korrupt! Gult kort? :!: Jeg kan ikke skjønne denne partiske dømmingen! Blokkerte jo åpenbart ballen med hendene med vilje. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Haha, herlig britisk kommentator. "Brilliant challenge by Litchsteiner. A real "you-shall-not-paaaasss" -attitude." I samme situasjon nevnte han vel at de var vant med tøffe tak fra Premier League. Visste ikke at Lichtsteiner spilte i PL. Han snakket om Howard Webb... Skuffende! Vil ikke at Spania skal ut allerede. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hahaha. Spania da... tap mot Sveits? Jaja! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hahaha, sveits vant faktisk :!: Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fy faen! Spania gikk på en smell slik de pleide å gjøre før i tida, før de ble Europamestere! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 webb! Det der er bare korrupt! Gult kort? :!: Jeg kan ikke skjønne denne partiske dømmingen! Blokkerte jo åpenbart ballen med hendene med vilje. Spania-briller? hvis du ser det så vender Sveitseren bort hodet og lukker øynene og prøver å beskytte hodet. At han derimot tar ut armene slik at ballen treffer er en annen sak. Det er ingen vilje-hands, men jeg vet ikke hva reglene sier om gult i hands-situasjoner. Må det ikke være med vilje først? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Mest overraskende seieren i VM-sammenheng siden Norge slo Brasil! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 men sveits er jo ikke dårlige de. Er jo med i mesterskap etter mesterskap. Mangler noen nøkkel spillere også Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Xabi Alonso er rubbish. Fabregas neste kamp plz. Alonso var jo blant de beste på Spania i dag. Busquets derimot... Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 5 min var ikke så urimelig med tanke på + 30 sec per bytte og alle gangene noen lå nede og andre drøyinger. Tippet på 4 min, men så må du huske på at de runder opp og ikke ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå