Latias Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Gruppe H 1. Spania ... 0...0...0...0.....0-0.....0 2. Sveits .... 0...0...0...0.....0-0.....0 3. Honduras 0...0...0...0.....0-0.....0 4. Chile ..... 0...0...0...0.....0-0.....0 Onsdag 16. juni - 13:30: Honduras - Chile Onsdag 16. juni - 16:00: Spania - Sveits Mandag 21. juni - 16:00: Chile - Sveits Mandag 21. juni - 20:30: Honduras - Spania Fredag 25. juni - 20:30: Chile - Spania Fredag 25. juni - 20:30: Honduras - Sveits Lagene Spania Trener: Vicente del Bosque Kaptein: Iker Casillias Beste VM-prestasjon: 4. plass - 1950 Sveits Trener: Ottmar Hitzfeld Kaptein: Alexander Frei Beste VM-prestasjon: Kvartfinale - 1934, 1938 og 1954 Honduras Trener: / Reinaldo Rueda Kaptein: Amado Guevara Beste VM-prestasjon: Gruppespill - 1982 Chile Trener: Marcelo Alberto "El Loco" Bielsa Kaptein: Claudio Bravo Beste VM-prestasjon: Bronse - 1962 Endret 10. juni 2010 av Latias 3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Spania er selvsagte, og jeg tipper andreplassen blir tatt av Chile. De overbeviste vel veldig i kvaliken, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Chile har flere spennede spillere. Gleder meg mye for å se på denne mannen http://www.youtube.com/watch?v=HY9FoCNlSsM&feature=player_embedded Samt et gjensyn med Mark ''Speedy and slippery'' Gonzalez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Mange spennende spillere ja, men Humberto Suazo er muligens ute pga. skade. Han har vært sist eller nest sist på mer enn en tredjedel av alle målene siden El Loco tok over som trener. Var vel også toppscorer i kvaliken, og er ganske viktig for laget. Om han ikke blir klar, tror jeg dessverre at Chile er ferdig i gruppespillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Skal vel få med seg sistekampen mot Spania. Har uannsett full tro på at Chile kommer videre fra gruppespillet. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Spania: helt klart, Chile imponert meg, mange spennende spillere. Sveits Honduras. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Blir Spania og Chile som går videre her. Synes det er utrolig morro å se Honduras i VM, må bare si lykke til å håpe på det beste Alexis Sanchez tror jeg kan få sitt absolutte gjennombrudd i dette VM. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Spania vinner forhåpentligvis gruppen. 2.plassen jeg noe mer usikker på. Blir mellom Sveits og Chile. Spania er en av favorittene til å vinne VM, og ser man på oppsettet så får de en veldig tøff vei mot finalen. Endret 9. juni 2010 av Popobawa Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kan ikke si at gruppe er den tøffeste, men etter det er du nøtt til å få tøffere motstand. Sier det igjen, for meg er Spania store favoritter til å vinne etter det jeg så i går og ellers vis man ser på stallen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Spania klare vinnere her, noe annet ville være en sensasjon. Chile er for meg litt mer spennende enn Sveits og tror de knepent tar andreplassen. Mye grunnet det at de møter Spania først i siste kamp. I en kamp Spania mest sannsynlig er gruppevinner. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Vavittig enkel gruppe for Spania. Tror nok Chile skal kunne karre seg videre også. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Denne gruppa er en av de enkleste å forutsi utfallet på, om ikke det skal skje noe ekstremt uforventet. 1. Om ikke Spania kommer seg videre (på 1. plass) er ikke Spania den kandidaten til VM-gullet som alle tror nå på forhånd. Skal Spania i det hele tatt kunne drømme om gull skal de tre andre lagene nedsables. Det greier de også. Med klassespillere i alle ledd og en ekstremt god tropp blir dette nærmest walk-over. 2. Chile har flere spennende spillere. Den aller mest spennende er sevsagt Alexis Sanchez. Stort fotballtalent som kan komme til å blomstre under VM. Chile er langt i fra noen VM-utfordrer. Jeg tipper de går videre fra gruppa før det sier stopp mot en av storkanonene. De har kvalitet til å slå både Sveits og Honduras, mens de nok kommer til kort mot Spania på tross av at Spania nok komfortabelt er videre etter to av tre spilte gruppespillkamper. 3. Sveits er etter mitt syn en rimelig kjedelig fotballnasjon. Sett bort i fra det fåtallet av talenter er det få kanoner som kan bære laget på egenhånd. Noen veletablerte spillere som Barnetta og Inler kan man godt merke seg. Begge spiller på midtbanen, hvor man også finner talentet Gelson Fernandes. I forsvaret har man selvsagt Senderos, men jeg tor ikke det hjelper nevneverdig. Når Frei (greit at han har scoret en del, men dog) er det største navnet på spissplass sier det litt om hvor mye de har å spille på... 4. Honduras har så vidt noe å gjøre i dette mesterskapet. Kun anført av en herlige Palascios og en halvstjerne i Suazo tror jeg dette laget blir crushet av Spania og Chile. Er de heldige får de med seg et uavgjortresultat mot sveitserne. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) jeg tipper Spania vinner VM. OLE! Så tror jeg Sveits tar andreplass. Frei blir blant VM's toppscorere og Senderos spiller sitt livs mesterskap. Mange land skal få slite med Benaglio. Bare faktoren Hitzfeldt kan bety forskjell på å bli utslått i gruppespillet eller sluttspillet! Dit tror jeg Sveits kommer. Tipper de tar seg til kvarten sammen med USA som jeg tipper blir de to store overraskelsene dette mesterskapet. Endret 11. juni 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Spania i morgen! Har mer eller mindre gitt opp håpet om målrike kamper i gruppespillet, men har en liten følelse av at Spania kan nette noen mot Sveits. Chile blir også spennende. Har tre spillere fra dem på VM-laget mitt, så satser på at de gjør jobben. Virker som et interessant lag. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg tror at Spania og Chile vinner imorgen. Som du sier, så kan de bli målrikt i Spania og Sveits kampen. Så det blir spennende å se hvor mange mål som blir putta inn! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nja, er ikke sikker på Spania. Iniesta er skadet og da er de jo nødt til å sette inn Fabregas. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ja, full krise. Tenk å ikke ha bedre erstattere enn Fabregas på benken. Sykt! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Iniesta er klar. Del Bosque sier alle 23 spillerne er tilgjengelige, så har et lite håp om at Torres også er klar da Tipper på denne lagoppstillinga: Casillas; Ramos, Pique, Puyol, Capdevila; Iniesta, Xavi, Alonso, Silva; Villa, Torres. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Morro hadde Honduras fått til noe her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå