Gå til innhold

VM: Gruppe F (Italia, Paraguay, New Zealand, Slovakia)


Latias

Gruppe F  

79 stemmer

  1. 1. Hvem går videre



Anbefalte innlegg

Nja... Semb under Englandskampen tok helt kaka.

 

En ting er å syte. Men å gjenta seg selv til det uendelige skal ikke være nødvendig som "ekspertkommentator".

 

Og ja, eg satte " " rundt ordet ekspertkommentator. For de barna på ekebergsletta som kommenterte noen snutter på riksdekkende tv er vel så mye eksperter som Semb.

 

Monotont får en ny betydning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med deg Limbeck. Både Viasat og TV2 har hatt en utrolig sutrete kommentering sålangt. Enten sutrer de over spillere som ikke leverer, eller så skryter de av ALT en spiller gjør, uansett hvor bra/dårlig utførelsen er.

 

Eggen har vel ikke vært så sutrete enda. Husker bare en evig gnåling om Dracula :D Men det var jo bare morsomt. (Det var Eggen?)

 

Tror det var Eggen ja :)

Folk har generelt vært negative i denne fasen av VM, det er gruppespill, lag som satser høyt vil alltid spare på krefter i denne fasen.

Se feks EM i 2008, der Nederland rundspilte samtlige favoritter og hadde garantert vunnet EM om de hadde spilt slik hele veien, nå ble det til at de brukte opp all kruttet i gruppespillet og var slitne mot Russland.

En ting som jeg må si er at jeg forventer langt bedre kamper i sluttspillet der det er vinn eller forsvinn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...