Gå til innhold

VM: Gruppe F (Italia, Paraguay, New Zealand, Slovakia)


Latias

Gruppe F  

79 stemmer

  1. 1. Hvem går videre



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper også selvsagt at Nederland skamknuser Slovakia. Men Italia <<< Slovakia kun fordi det er Italia. Vil ikke se Slovakia videre hvis eg kunne valgt NZ, men når valget står mellom Italia og SVK er valget for min del lett.

 

Er enig med Maeftada at SVK er ikke noen engler på banen. Slett ikke.

Lenke til kommentar

Til alle haterne her inne; FUCK OFF. Snakk om å gjøre seg opp et bilde av en nasjon basert på andres meninger og myter. Italia er ikke verre enn England, Frankrike, Spania, Portugal ++ når det gjelder usportslighet.

 

Bitter? Jepp. Bitter på Lippi som driter seg ut, bitter på laguttaket, bitter på sjansesløsingen mot Paraguay og New Zealand. Dette laget burde ha gått videre...

 

Men dette er bare din mening, og du er rimelig usaklig subjektiv viss du ikke ser hvorfor enkelte ikke liker gråtingen til Italia. Snakk om å respektere andre :nei:

 

Og du sier mislik Italia det er greit for deg? Er det egentlig det? Hva med fuck off, og ingen som liker italia har sine egne meninger? Saklig? Du driter deg ut.

Endret av Crispin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til alle haterne her inne; FUCK OFF. Snakk om å gjøre seg opp et bilde av en nasjon basert på andres meninger og myter. Italia er ikke verre enn England, Frankrike, Spania, Portugal ++ når det gjelder usportslighet.

 

Ta deg sammen. Grunn nummer én til at jeg (og mange andre) misliker Italia er 1936, 1938, 1994 og 1998. Andre ting bryr jeg meg ikke så mye om, ensidig sportsnasjonalist som jeg er.

 

Negativt spill og juksing er det mange andre enn italienera som er gode til, det er sant.

 

Fin ironi her jmfr. 1936 og 1938. Du tuller, regner jeg med?

 

Kan ikke se hva du skal ha i mot Italia i 94. Kan gå med på at gruppespillet var skralt, men Roberto Baggio var tidenes clutch i utslagsrundene...før finalen.¨

 

Og 1998? Hva gjorde de galt der?

 

Du tuller du også, eller? Jeg skreiv jo at jeg var sportsnasjonalist.

 

Jeg skal innrømme at jeg ikke lenger husker så mye fra 30-åra (de var jo så harde), men Dino Baggio i 94 og Christian Vieri i 98 husker jeg smertelig godt. To traumatiske øyeblikk for lille Enok.

 

Jeg holder med Norge, hver gang Norge har vært med i mesterskap blir de slått ut av Italia. En fullstendig kurant og gyldig grunn for å mislike Italia.

Endret av Enok3000
Lenke til kommentar

Til alle haterne her inne; FUCK OFF. Snakk om å gjøre seg opp et bilde av en nasjon basert på andres meninger og myter. Italia er ikke verre enn England, Frankrike, Spania, Portugal ++ når det gjelder usportslighet.

 

Bitter? Jepp. Bitter på Lippi som driter seg ut, bitter på laguttaket, bitter på sjansesløsingen mot Paraguay og New Zealand. Dette laget burde ha gått videre...

 

Men dette er bare din mening, og du er rimelig usaklig subjektiv viss du ikke ser hvorfor enkelte ikke liker gråtingen til Italia. Snakk om å respektere andre :nei:

 

Og du sier mislik Italia det er greit for deg? Er det egentlig det? Hva med fuck off, og ingen som liker italia har sine egne meninger? Saklig? Du driter deg ut.

 

Kan du prøve å snakke på et språk som vi her inne forstår? Gjerne norsk? Takk.

 

Helt greit for meg hvis folk misliker Italia, men kom da med saklig kritikk. Jeg sier selv at jeg er bitter, og gikk altfor langt, men sånn blir det når det er 178 anti-Azzurri her inne, kontra meg og to andre som liker Italia.

 

Ganske klart bilde på TV4 nå, med den slovakiske keeper som slår Quagliarella med knyttneven. Ikke noe rødt kort det nei...

 

Italia har også vartet opp med mye bedre angrepsspill enn f.eks England og andre lag.

Lenke til kommentar

Ganske klart bilde på TV4 nå, med den slovakiske keeper som slår Quagliarella med knyttneven. Ikke noe rødt kort det nei...

 

Knytteneve? Han idioten som blir dasket til burde hatt rødt. Soleklart. Først for idiotskapen inni nettet, så for filming. Ligger jo der med spasmer. Ser jo ut som keeperen har slått løs lillehjernen (Den minste, for begge to er tydeligvis veldig veldig små)

 

Bratseth sier det VELDIG bra her nå. Italienerne kan ikke klage.

 

Keeperen kunne godt fått rødt for meg, men da skulle pinadø italiaidioten (vet ikke navne :S) hatt rødt også.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske klart bilde på TV4 nå, med den slovakiske keeper som slår Quagliarella med knyttneven. Ikke noe rødt kort det nei...

 

Knytteneve? Han idioten som blir dasket til burde hatt rødt. Soleklart. Først for idiotskapen inni nettet, så for filming. Ligger jo der med spasmer. Ser jo ut som keeperen har slått løs lillehjernen (Den minste, for begge to er tydeligvis veldig veldig små)

 

Bratseth sier det VELDIG bra her nå. Italienerne kan ikke klage.

 

Keeperen kunne godt fått rødt for meg, men da skulle pinadø italiaidioten (vet ikke navne :S) hatt rødt også.

 

 

Vi kan vel konkludere med at Webb gjorde rett da han ga begge gult kort. Tror ikke temperaturen hadde gått ned om det ble utvsininger.

 

 

Lenke til kommentar

Helt tragisk hvordan folk kan hate Italia. Men er jo tross alt fotballdelen av forumet så man kan kanskje ikke forvente så veldig mye. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å hate en nasjon som dere gjør. Greit, jeg misliker England, men jeg hater dem ikke.

 

Enkelte kaller dem horenasjon, og slenger dritt om hvor mye de filmer etc. Så i neste innlegg hyller de hvordan Slovakia gjør akkurat det samme. Dobbeltmoral på sitt verste.

 

OG det er ikke rart at folk som Nightkeeper blir irritert for det er en del her som lirer av seg så utrolig mye tull. Man ser 10 innlegg der man gotter seg over at det var offide, og "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" innlegg, det er provoserende.

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

NightKeeper: Det er bare å gi opp,

 

Fy faen, hva er det Bratseth lirer av seg? Italienere har et helt annet verdigrunnlag for valg av klubb, de ønsker ikke å dra ut til pengehorene og den over-komersialiserte dritt verden utenfor støvel landet. Martin Andresen føyer seg inn i rekken blant uvitne nordmenn, Italia vil ikke legge skylda på Lippi etter Exit'n, det har de allerede gjort før dett VM'et!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...