Gå til innhold

VM: Gruppe F (Italia, Paraguay, New Zealand, Slovakia)


Latias

Gruppe F  

79 stemmer

  1. 1. Hvem går videre



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det skal være sagt at keeperen til Slovakia langet vel ut etter en spiller litt etterpå også. Men i den situasjonen i mål er da pigadø keeperen helt uskyldig. Han blir jo voldtatt av to italienere. Og de gir han ikke mye sjangsen til å gi fra seg ballen heller.

 

Og som eg sa: Hadde eg blitt overfalt inni målet slik så hadde eg ALDRI gitt fra meg ballen.

 

 

 

 

ÅÅÅÅÅÅ! DET ER SÅ DEILIG Å SE DE PATETISKE ITALIENERNE!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Til alle haterne her inne; FUCK OFF. Snakk om å gjøre seg opp et bilde av en nasjon basert på andres meninger og myter. Italia er ikke verre enn England, Frankrike, Spania, Portugal ++ når det gjelder usportslighet.

 

 

 

Skal DU bestemme hvem eg håper går videre og ikke går videre? Eg baserer mitt hat over Italia pga mine EGNE meninger, kanskje DU blir påvirket av andres meninger, men ikke eg. Slutt å vær dust.

 

Hvor faen får du det fra? Hva er dine meninger om dette Italia-laget da?

Lenke til kommentar

Til alle haterne her inne; FUCK OFF. Snakk om å gjøre seg opp et bilde av en nasjon basert på andres meninger og myter. Italia er ikke verre enn England, Frankrike, Spania, Portugal ++ når det gjelder usportslighet.

 

Ta deg sammen. Grunn nummer én til at jeg (og mange andre) misliker Italia er 1936, 1938, 1994 og 1998. Andre ting bryr jeg meg ikke så mye om, ensidig sportsnasjonalist som jeg er.

 

Negativt spill og juksing er det mange andre enn italienera som er gode til, det er sant.

Endret av Enok3000
Lenke til kommentar

Slag i trynet. Både for Italienske fans og haters.

 

Italienske fans kan se laget sensasjonelt ryke ut av VM, mens haterne får et slag i trynet av at enda et lag er like ille/værre enn Italia når det kommer til usportslighet. Mucha kå jo nede i sånn 5-6 minutter og filmet til sammen.

 

Men Quagliarella da... For en mann! Helt fantastisk at Lippi bare bruker han i et par usle minutter til sammen i mesterskapet. Han gjorde absolutt alt selv, klasse!

 

Håper Slovakia ryker på første forsøk, møkkalag med møkkaspillere. Har spilt mer kynisk og jukset mye mer enn Italia i dette mesterskapet, allikevel jubler folket over at Italia ryker istedenfor. :thumbdown:

 

Nå var dette VMs klart mest spennende kamp til nå, herregud for et leven. Flau over Italia, men stolt over Quagliarella :love:

Lenke til kommentar

Til alle haterne her inne; FUCK OFF. Snakk om å gjøre seg opp et bilde av en nasjon basert på andres meninger og myter. Italia er ikke verre enn England, Frankrike, Spania, Portugal ++ når det gjelder usportslighet.

 

Ta deg sammen. Grunn nummer én til at jeg (og mange andre) misliker Italia er 1936, 1938, 1994 og 1998. Andre ting bryr jeg meg ikke så mye om, ensidig sportsnasjonalist som jeg er.

 

Negativt spill og juksing er det mange andre enn italienera som er gode til, det er sant.

 

Fin ironi her jmfr. 1936 og 1938. Du tuller, regner jeg med?

 

Kan ikke se hva du skal ha i mot Italia i 94. Kan gå med på at gruppespillet var skralt, men Roberto Baggio var tidenes clutch i utslagsrundene...før finalen.¨

 

Og 1998? Hva gjorde de galt der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...