Gå til innhold

VM: Gruppe F (Italia, Paraguay, New Zealand, Slovakia)


Latias

Gruppe F  

79 stemmer

  1. 1. Hvem går videre



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Buffon

Zambrotta-Cannavaro-Chiellini-Criscito

Marchisio-Montolivo-De Rossi

Pepe-Gilardino-Iaquinta

Iforhold til ryktene som har kommet, skal det godt gjøres om det laget der starter kampen. Pazzo spilte i gårsdagens trening i Iaquinta's rolle. At en defensivt orientert Lippi ønsker å bruke Palombo bør heller ikke være en hemmelighet.

 

Gilla

 

Di Natale - Pepe

 

Montolivo

 

Palombo - De Rossi

 

Zambrotta - Chiellini - Bocchetti - Maggio

 

Buffon

 

Dett er det laget jeg håper på. Bocchetti er det siste det rapporteres om at skal starte, jeg har store tvil på akkurat dette, regner med at Canna kommer når det til slutt skal avgjøres. Di Natale tror jeg blir vraket for en offensiv Pazzo. Rett og slett en manøver som alene bør gjøre at en trener skal få sparken. Respekten for Di Natale hos Lippi er tilnærmet 0!

 

Deilig at VM snart er i gang :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

 

Tipper Italia stiller med:

 

Buffon

Zambrotta-Cannavaro-Chiellini-Criscito

Marchisio-Montolivo-De Rossi

Pepe-Gilardino-Iaquinta

 

Her er laget:

 

Il ct si affiderà ad un 4-2-3-1 con Buffon fra i pali; Zambrotta, Cannavaro, Chiellini e Criscito in difesa; De Rossi e Montolivo perni di centrocampo; più avanti un trio formato da destra a sinistra da Pepe, Marchisio e Iaquinta con Gilardino punta più avanzata.Tutti gli altri in panchina, anche Pirlo che non potrà essere utilizzato in quanto infortunato.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Italia kommer til finalene i år. Ja, de har mange gode spillere. Men det er ett VM med veldig mange lag med mye bedre spillere. Det blir spennende å se om de vinner idag. Jeg tror nok at de klarer en første plass i gruppa, men Paraguay kommer hakket bak. Det blir spennende å se hva Spania og Brasil får til i de neste kampene de spiller.

Lenke til kommentar

Her er lagene:

Italia: 1-Gianluigi Buffon; 19-Gianluca Zambrotta, 5-Fabio Cannavaro, 4-Giorgio Chiellini, 3-Domenico Criscito; 22-Riccardo Montolivo, 6-Daniele De Rossi, 15-Claudio Marchisio; 9-Vincenzo Iaquinta, 11-Alberto Gilardino, 7-Simone Pepe.

 

Paraguay: 1-Justo Villar; 6-Carlos Bonet, 14-Paulo Da Silva, 3-Claudio Morel, 13-Enrique Vera, 15-Victor Caceres, 16-Cristian Riveros, 17-Aureliano Torres, 18-Nelson Valdez, 19-Lucas Barrios, 21-Antolin Alcaraz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...