Gå til innhold

VM: Gruppe F (Italia, Paraguay, New Zealand, Slovakia)

Latias

Gruppe F  

79 stemmer

1. 1. Hvem går videre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irrelevant at han blir holdt, når han hiver seg i bakken etterpå OG feil vei. Youtube-klippet fra en annen situasjon i kampen var også horribelt.

Ikke akkurat en spenstig kommentator TV2 hadde til kampen mellom Paraguay og Slovakia. Tok ikke akkurat mye av da Paraguay netta til 2-0.

Virker som det er sånn mange her inne vil de skal være. Selv liker jeg engasjerte kommentatorer. Alsaker :love:

Lenke til kommentar

Ikke akkurat en spenstig kommentator TV2 hadde til kampen mellom Paraguay og Slovakia. Tok ikke akkurat mye av da Paraguay netta til 2-0.

Kampene gikk jo på Viasat, så kan godt hende at kommenteringen ble spilt inn i etterkant. Hvis det er saken, er det egentlig ikke rart at han var så lite engasjert.

Lenke til kommentar

Likte at TV2-dama sa at New Zealanderne var oppkalt etter kinesiske stikkelsbær. De er jo selvfølgelig ikke oppkalt etter fuglen Kiwi som er nasjonalsymbolet til New Zealand.

Haha. :!:

Hehe, heldigvis rettet Julie opp feilen nå på slutten av sendingen. :p

Lenke til kommentar

Synes vi gir Italia altfor mye hets jeg. Se

forresten.

hæhæhæ

Hahahaha. Er jo verre enn Stevie G, og det sier egentlig sitt. :!:

DeRossi stemplet

Hahahahah, ja jeg ler av dere.

Forholder meg mer til eksperter som Mourinho, T.Motta osv når det gjelder filming jeg, istedenfor å høre på sånne guttevalper som dere.

Gruppen er fortsatt åpen, morsomt! Hadde vært vanvittig gøy om New Zealend hadde gått videre.

Endret av 3Maldini
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...