Erratum Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Synes vi gir Italia altfor mye hets jeg. Se forresten. hæhæhæ 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Synes vi gir Italia altfor mye hets jeg. Se forresten. hæhæhæ Hahahaha. Er jo verre enn Stevie G, og det sier egentlig sitt. :!: Endret 20. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Likte at TV2-dama sa at New Zealanderne var oppkalt etter kinesiske stikkelsbær. De er jo selvfølgelig ikke oppkalt etter fuglen Kiwi som er nasjonalsymbolet til New Zealand. Haha. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ikke akkurat en spenstig kommentator TV2 hadde til kampen mellom Paraguay og Slovakia. Tok ikke akkurat mye av da Paraguay netta til 2-0. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Irrelevant at han blir holdt, når han hiver seg i bakken etterpå OG feil vei. Youtube-klippet fra en annen situasjon i kampen var også horribelt. Ikke akkurat en spenstig kommentator TV2 hadde til kampen mellom Paraguay og Slovakia. Tok ikke akkurat mye av da Paraguay netta til 2-0. Virker som det er sånn mange her inne vil de skal være. Selv liker jeg engasjerte kommentatorer. Alsaker Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Personlig syns jeg Brasil var værre enn Italia i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Ikke akkurat en spenstig kommentator TV2 hadde til kampen mellom Paraguay og Slovakia. Tok ikke akkurat mye av da Paraguay netta til 2-0. Kampene gikk jo på Viasat, så kan godt hende at kommenteringen ble spilt inn i etterkant. Hvis det er saken, er det egentlig ikke rart at han var så lite engasjert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg vet ikke, men de andre har i alle fall tatt av. Tok jo sånn 3 sekunder før han bare lirer ut "Det var det mål ja. 2-0" i en monoton stemme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Likte at TV2-dama sa at New Zealanderne var oppkalt etter kinesiske stikkelsbær. De er jo selvfølgelig ikke oppkalt etter fuglen Kiwi som er nasjonalsymbolet til New Zealand. Haha. :!: Hehe, heldigvis rettet Julie opp feilen nå på slutten av sendingen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Så det. Skulle da bare mangle. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Synes vi gir Italia altfor mye hets jeg. Se forresten. hæhæhæ Hahahaha. Er jo verre enn Stevie G, og det sier egentlig sitt. :!: DeRossi stemplet Hahahahah, ja jeg ler av dere. Forholder meg mer til eksperter som Mourinho, T.Motta osv når det gjelder filming jeg, istedenfor å høre på sånne guttevalper som dere. Gruppen er fortsatt åpen, morsomt! Hadde vært vanvittig gøy om New Zealend hadde gått videre. Endret 20. juni 2010 av 3Maldini 4 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Synes vi gir Italia altfor mye hets jeg. Se forresten. hæhæhæ Hahahaha. Er jo verre enn Stevie G, og det sier egentlig sitt. :!: Hahahahah :!: :!: :!: Du slår alltid til med en fantastisk gerrard-kommentar :!: blir aldri lei 1 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Synes vi gir Italia altfor mye hets jeg. Se forresten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 hihihi... heh. Eg har problemer med å slutte å knise av det bildet! Humrer og ler enda! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Opp. Avgjørende kamp mot Slovakia i dag. Marchetti, Criscito, Chiellini, Cannavaro, De Rossi, Pepe, Gattuso, Iaquinta, Di Natale, Zambrotta og Montolivo Gattuso??? Sug pikken min Lippi. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Man kan ikke gjøre noe annet enn å elske når den italienske nasjonal sangen spilles. Større innlevelse hos spillerne er det ingen land som har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå