Samcki Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har for lengst merket at idiotene Viasat-studioet ikke er veldig glad i Arsenal, men å kaste en forbannelse over Robin van Persie? Hvor går grensen? Bendtner spiller da for Arsenal Men å kaste en forbannelse... jaja penger til en fattig afrikaner det... Bare 24minutter til kampen, og jeg gleder meg som en unge! Har tatt på meg Oranje skjorta og er klar for festfotball Oranje Legion! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Pretty boy: Nederland spiller en slags 4-2-3-1 formasjon. Steckelenburg Van Der Wiel - Heitinga - Mathijsen - Van Bronckhorst De Jong - Van Bommel Kuyt - Sneijder - Van der Vaart van Persie Edit: puttet det i center Endret 14. juni 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg trodde de brukte 4-3-3 formasjon. Endret 14. juni 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Om jeg ikke husker helt feil var det slik Viasat viste det i sted. I angrep blir det jo en mer 4-2-1-3 formasjon der Sneijder henger bak trioen Kuyt-v.Persie-VDV. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Om jeg ikke husker helt feil var det slik Viasat viste det i sted. I angrep blir det jo en mer 4-2-1-3 formasjon der Sneijder henger bak trioen Kuyt-v.Persie-VDV. De spiller en 4-2-3-1, men med vandrende vinger som du fort finner i en 4-2-1-3 formasjon avhengig av hvordan motstanderen spiller. I tillegg så har de offensive backer som ofte kommer på dype løp. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hmm... Nasjonalsang uten Vuvuzelaer. Endelig har folk skjønt det... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hmm... Nasjonalsang uten Vuvuzelaer. Endelig har folk skjønt det... ....og rett etter slapp de vepsene løs.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hmm... Nasjonalsang uten Vuvuzelaer. Endelig har folk skjønt det... ....og rett etter slapp de vepsene løs.. Slik har jo dt vært på alle kampene da, Endret 14. juni 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nederland, jeg er klar for å bli underholdt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Wow, vuvuzelaene overdøver Stokke. Satser på at Nederland knuser danskene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 To lag som jeg ikke liker spesielt godt. Håper dog Oranje gruser de selvgode danskene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Slik har jo dt vært på alle kampene da, Nei. Mange av kampene der de har tuta i vuvuzelaene sine under nasjonalsangen. Muligens det er sånn fortsatt og at bare lyden fra sangen overdøver de. Men men. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Trenger litt kjapt svar her: Noen som har TV4? Faller signalene ut hos dere og? Greit å vite om det er platformen sitt problem eller om andre opplever det samme... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Fy f****n så døvt å følge med på kampen på vg.no No tips folkens? Ikke tv, er på jobb :/ Har egentlig tv på jobben, men idag av alle dager er det no gæærnt md ledninger og møkk.. Endret 14. juni 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Trenger litt kjapt svar her: Noen som har TV4? Faller signalene ut hos dere og? Greit å vite om det er platformen sitt problem eller om andre opplever det samme... Har ikke TV4, men signalene kødder litt her også. Bildet fryser av og til, og lyden stopper. Ser på Viasat 4, btw. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Trenger litt kjapt svar her: Noen som har TV4? Faller signalene ut hos dere og? Greit å vite om det er platformen sitt problem eller om andre opplever det samme... Hakket nettopp, men har ikke opplevd noe annet. Btw; lol @ Morten Olsen og hans elendige mind games. Han har misforstått hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fy f****n så døvt å følge med på kampen på vg.no No tips folkens? Ikke tv, er på jobb :/ Har egentlig tv på jobben, men idag av alle dager er det no gæærnt md ledninger og møkk.. Si du er syk og gå hjem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Her faller lyden ut og det kommer sånn dårlig bufring av og til, pluss at skjermen går i svart innimellom. Men da lukter det kanskje litt sør afrika trøbbel og ikke mitt tv anlegg.... Vil ikke gå og fikse det nå! hehe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Btw; lol @ Morten Olsen og hans elendige mind games. Han har misforstått hvordan det fungerer. Tenk når Bendtner er den spilleren man må "late som er syk".... Da har man ikke mange wildcards Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå