Gå til innhold

VM: Gruppe E (Nederland, Japan, Danmark, Kamerun)

Latias

Gruppe E  

83 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som vanlig så skal det ikke mer til enn ett bra utført frispark eller to og kanskje ett bra angrep og Semb sammenligner Japan med Brasil. Er i klasse med at han kåret Alanzinho til Europas beste dribler...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Honda er min nye helt. Fantastisk spiller :)

Han kommer til å bytte klubb. Garantert.

Si ikke det. Russerne har en tendens til å bla opp noen rubler når det kommer til gode spillere. CSKA Moskva er jo ikke akkurat en liten klubb og har nok av investorer (Gazprom bla.)

Lenke til kommentar

Honda er min nye helt. Fantastisk spiller :)

Han kommer til å bytte klubb. Garantert.

Si ikke det. Russerne har en tendens til å bla opp noen rubler når det kommer til gode spillere. CSKA Moskva er jo ikke akkurat en liten klubb og har nok av investorer (Gazprom bla.)

Jo, men hvis han vil bort selv. Til England. Til Anfield. :p

Lenke til kommentar

Keisuke Honda er min nye helt! Vanvittig kamp av han, så bra kontroll og teknikk. Det han gjør på 3-1 er fantastisk! Herlig finte og uselvisk pasning. Herlig spiller!

Sykt deilig, spess siden Danmark filmer seg til straffe og at kommentatorer og studio sykt udiskret heier på Danmark. Klager på Danmarks feil framfor å hedre Japan. Børrestad i studio sa faktisk at Danmark tapte, men de gode nyhetene er at det er VM-studio...

Lenke til kommentar

Nederland er videre komfortabelt. Deilig. Også fint å se Robben tilbake. Nederland går hele veien nå. :D

Fikk kun en omgang av Danmark - Japan. Herlig med Japan videre. De kjemper hele veien, noe som belønnes med avansement. Honda var fantastisk de gangene han fikk ballen. Den finta forbi backen og sølvfatpasningen på 3-1-målet er klasse. Impressive!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...