Attityd Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Honda er min nye helt. Fantastisk spiller Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Lekende lett Jeg er positivt overrasket over disse spretne spillerne! Sparker sakse spark, løper som slaver etter ballen, og scorer! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Dei danske forsvaret bare går etter ballen. Dårlig press i ballfører og alt for lite engasjement, forståelig nok. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Honda er min nye helt. Fantastisk spiller Han kommer til å bytte klubb. Garantert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Neste gang eg kjøper ny bil blir det en.......... Honda Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Her lukter det sommerkjøp ja, det Honda har prestert hittil i VM har vært rått. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hahaha. Fikk dere med dere han som sparket han som putta? :!: Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) som vanlig så skal det ikke mer til enn ett bra utført frispark eller to og kanskje ett bra angrep og Semb sammenligner Japan med Brasil. Er i klasse med at han kåret Alanzinho til Europas beste dribler... Endret 24. juni 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 To asiatiske lag videre i vm, fantastisk. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hahaha. Fikk dere med dere han som sparket han som putta? :!: Ja :!: Gratulerer Japan, morsom kamp. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Her lukter det sommerkjøp ja, det Honda har prestert hittil i VM har vært rått. ig Enig. Hadde vært best hvis han hadde dratt til PL Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Honda er min nye helt. Fantastisk spiller Han kommer til å bytte klubb. Garantert. Si ikke det. Russerne har en tendens til å bla opp noen rubler når det kommer til gode spillere. CSKA Moskva er jo ikke akkurat en liten klubb og har nok av investorer (Gazprom bla.) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Honda er min nye helt. Fantastisk spiller Han kommer til å bytte klubb. Garantert. Si ikke det. Russerne har en tendens til å bla opp noen rubler når det kommer til gode spillere. CSKA Moskva er jo ikke akkurat en liten klubb og har nok av investorer (Gazprom bla.) Jo, men hvis han vil bort selv. Til England. Til Anfield. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Keisuke Honda er min nye helt! Vanvittig kamp av han, så bra kontroll og teknikk. Det han gjør på 3-1 er fantastisk! Herlig finte og uselvisk pasning. Herlig spiller! Sykt deilig, spess siden Danmark filmer seg til straffe og at kommentatorer og studio sykt udiskret heier på Danmark. Klager på Danmarks feil framfor å hedre Japan. Børrestad i studio sa faktisk at Danmark tapte, men de gode nyhetene er at det er VM-studio... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Robben var utrolig i dag. En fryd å se han. Gleder meg til å se han videre i VM. Skulle sett Danmark videre, men Japan er også greit. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Nederland er videre komfortabelt. Deilig. Også fint å se Robben tilbake. Nederland går hele veien nå. Fikk kun en omgang av Danmark - Japan. Herlig med Japan videre. De kjemper hele veien, noe som belønnes med avansement. Honda var fantastisk de gangene han fikk ballen. Den finta forbi backen og sølvfatpasningen på 3-1-målet er klasse. Impressive! Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fantastisk kamp, gratulerer Japan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå