Gå til innhold

VM: Gruppe E (Nederland, Japan, Danmark, Kamerun)

Latias

Gruppe E  

83 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

1. Nederland - Åtte kamper og åtte seiere i Norges gruppe i kvalifiseringen. En av favorittene til å nå helt til finalen, derfor burde de gå lekende lett videre fra denne gruppa.

2. Kamerun - Spilt flere kamper og samlet flere poeng av alle de afrikanske landene i et VM-sluttspill. Med spillere som Eto' og Song på laget, bør de ta seg videre fra gruppespillet.

3. Japan - Spilt brukbart i treningskampene før mesterskapet, men tviler på at de er sterke nok til å ta en av de første plassene.

4. Danmark - De har kanskje den lengstsittende manageren av samtlige lag, men de ligger hele 14 plasser bak selveste Norge på rankingen. Noe sier meg at danskene ender helt sist i gruppa.

Som om fifa rankingen sier noe. Danmark har imponert meg. Altså hvordan de kvalifiserte seg til VM. Har troen på deM.

Og Danmark er et bedre lag enn Norge.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Kjenner den forkjølelsen nå altså, hadde jeg bare ikke hatt standarder. :roll:

Blir første kampen (NED-DEN) jeg går glipp av dette VMet, men jeg skal prøve mitt ytterste å ikke få vite resultatet og hoppe rett på dekoderen når jeg kommer hjem, i den grad det er mulig da. Japan-Kamerun driter jeg en lang marsj i, og der blir resultatet garantert spolert uansett.

Lenke til kommentar

Det er helt sant det Hegland, men jeg vil bare ikke at Nederland skal være så gode (samme gjelder Spania) for da blir sjansene til England enda mindre enn de er nå på en måte. Jo flere gode lag det er som spiller utrolig bra fotball, jo vanskeligere det blir for England. Passer meg best om de ikke klarer å få det til, for å si det sånn. Det var det jeg mente med fucker opp helt. :p

Lenke til kommentar

Lagene:

Nederland: Stekelenburg, Van Der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst, Kuyt, Van Bommel, De Jong, Van der Vaart, Sneijder, van Persie.

Benken: Vorm, Robben, Boulahrouz, Ooijer, De Zeeuw, Braafheid, Elia, Schaars, Babel, Afellay, Huntelaar, Boschker

Danmark: Sørensen, Jacobsen, Agger, Kjaer, S, Poulsen, Enevoldsen, C, Poulsen, Kahlenberg, Jorgensen, Rommedahl, Bendtner

Benken: Andersen, Kvist, Jensen, Grønkjær, Tomasson, Kroldrup, J, Poulsen, Beckmann, Larsen, Eriksen, Mtiliga, Christiansen

Dommer: Stephane Lannoy (France)

non som vet hvilke formasjon Nederland stiller opp med?

Får vel følge med på kampen gjennom vg.no DØVT!!

Skulle ha hatt fri hele dn mnd her :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...