Christiαno Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Noen som tar turen ned til Kontrakjæret i Oslo i morgen for å se Nederland? Har lyst, men skole kolliderer. Oranje! Endret 13. juni 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Nå gleder jeg meg virkelig til å se Nederland. Alle storlagene så langt har skuffet, men tror Nederland drar fram den samme fotballen de hadde i EM 08. Og dansk dynamitt kommer ikke til å stoppe det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) 1. Nederland - Åtte kamper og åtte seiere i Norges gruppe i kvalifiseringen. En av favorittene til å nå helt til finalen, derfor burde de gå lekende lett videre fra denne gruppa. 2. Kamerun - Spilt flere kamper og samlet flere poeng av alle de afrikanske landene i et VM-sluttspill. Med spillere som Eto' og Song på laget, bør de ta seg videre fra gruppespillet. 3. Japan - Spilt brukbart i treningskampene før mesterskapet, men tviler på at de er sterke nok til å ta en av de første plassene. 4. Danmark - De har kanskje den lengstsittende manageren av samtlige lag, men de ligger hele 14 plasser bak selveste Norge på rankingen. Noe sier meg at danskene ender helt sist i gruppa. Som om fifa rankingen sier noe. Danmark har imponert meg. Altså hvordan de kvalifiserte seg til VM. Har troen på deM. Og Danmark er et bedre lag enn Norge. Endret 13. juni 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Rankingen er egentlig mer oppdatert enn kvalifiseringen. Det at de var gode i kvaliken, har ikke noe å si i VM. Det er nå det gjelder, og jeg tviler på at de greier så mye egentlig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som vet om og i så fall hvilken radiokanal som sender Nederland - Danmark? Jobb kolliderer med kampen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Sikker på at du ikke kjenner forkjølelsen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hehe, det blir nok veldig vanskelig. Skulle kanskje planlagt det. Etter å ha sjekket samtlige sendeskjema for radiokanaler ser det ikke ut til at den sendes. Får bli oppdatert på mobilen da. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kjenner den forkjølelsen nå altså, hadde jeg bare ikke hatt standarder. Blir første kampen (NED-DEN) jeg går glipp av dette VMet, men jeg skal prøve mitt ytterste å ikke få vite resultatet og hoppe rett på dekoderen når jeg kommer hjem, i den grad det er mulig da. Japan-Kamerun driter jeg en lang marsj i, og der blir resultatet garantert spolert uansett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er helt sant det Hegland, men jeg vil bare ikke at Nederland skal være så gode (samme gjelder Spania) for da blir sjansene til England enda mindre enn de er nå på en måte. Jo flere gode lag det er som spiller utrolig bra fotball, jo vanskeligere det blir for England. Passer meg best om de ikke klarer å få det til, for å si det sånn. Det var det jeg mente med fucker opp helt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gleder meg som faen til å se Nederland nå. Tror ikke de skuffer! Tror ikke de vinner VM, men en god outsider er de nok, satser på å se de minst i en semi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Time til man drar inn til Oslo for å se Oranje på Kontraskjæret. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Gleder meg. Blir spennende å se hvordan Agger og Kjær håndterer Van Persie og co. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Stolt av med Tyskland-drakta fra i går. Nå er det på med den gamle nederland-drakta til mamma(?). En av "åpningskampene" jeg har gleda meg mest til. To spennende landslag. Noen som har starting 11 for begge lag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som har starting 11 for begge lag? Jepp, link. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hehe.. Bendtner starter, ja. Morten Olsen lurte hvertfall meg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Alltid en reddende engel, takk. Klarer ikke bestemme meg for hvilke lag som står høyest for meg i VM, men Nederland er på en fin andreplass tror jeg. Kjipt at den går så tidlig på dagen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Lagene: Nederland: Stekelenburg, Van Der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst, Kuyt, Van Bommel, De Jong, Van der Vaart, Sneijder, van Persie. Benken: Vorm, Robben, Boulahrouz, Ooijer, De Zeeuw, Braafheid, Elia, Schaars, Babel, Afellay, Huntelaar, Boschker Danmark: Sørensen, Jacobsen, Agger, Kjaer, S, Poulsen, Enevoldsen, C, Poulsen, Kahlenberg, Jorgensen, Rommedahl, Bendtner Benken: Andersen, Kvist, Jensen, Grønkjær, Tomasson, Kroldrup, J, Poulsen, Beckmann, Larsen, Eriksen, Mtiliga, Christiansen Dommer: Stephane Lannoy (France) non som vet hvilke formasjon Nederland stiller opp med? Får vel følge med på kampen gjennom vg.no DØVT!! Skulle ha hatt fri hele dn mnd her Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har for lengst merket at idiotene Viasat-studioet ikke er veldig glad i Arsenal, men å kaste en forbannelse over Robin van Persie? Hvor går grensen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå