Giallorossi Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Roar Stokke liker visst Simon Kjær... Smågal; Skjer med å skrive på Nynorsk? Er det noe ala det Wisebatov kjørte, fordi det er pent? Endret 19. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Må han hengje her for at du skal kunne gjere det? Trur forresten ikkje at han er her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Haha. Amerikanske kommentatorer? Viasat failer som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 POW! Right in the kissah! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Sukk. Skuffende av Kamerun. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 For en kamp! Nå tar Danmark seieren! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Haha. Amerikanske kommentatorer? Viasat failer som vanlig. Likte nå stilheten jeg da. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Tåmæs kommer inn, et lite offensivt bytte forsåvidt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fint "press" av Bendtner på kjempesjansen til Kamerun. Bare går rett forvi midtbanespilleren til Kamerun. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg gir stort sett faen i hvordan navnene uttales, men jeg liker ikke helt at navnene til ca fem av spillerne på Kamerun uttales "Eto'o" av Stokke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Må Davidsen og Stokke uttale både for og etternavnet til Simon Kjær? ...Kan dem ikke bare kalle han Don Simon? ( ) Kjempetreff! *Skal tråkkes på neste gang* Endret 19. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nederland gjør akkurat så mye som de må. Ikke en tøddel mer. Skuffet over det. Spørsmålet er om de har mer å gi eller om dette er en indikasjon på noe mer alvorlig i laget? For imponere gjr det hvertfall ikke! Når Japan legger seg bakpå som de gjorde så er det vel ikke lett å spille underholdende fotball. Se feks på de andre gode defansive lagene som har spilt hittil, har ikke blitt noe sprudlende fotball der heller. Tror Nederland sikter høyere enn gruppespill denne gangen og derfor sparer krefter for sluttspillet. Er ikke fornøyd med kjedelig fotball, men når Nederland har hele 71% ballbesittelse så sier det sitt. Tror kampen mot Kamerun blir bedre, tror Nederland setter innpå Elia og Afellay fra start da de så å si er 100% sikkert videre. Kamerun må opp på banen som gjør at Nederland får det rommet de ønsker. Nederland kan og vil spille fint i de neste kampene, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Danmark is on fire grattis til danskene og takk for god underholdning Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Så vidt jeg kan se er Kamerun det første laget som er ute av årets VM. Nederland er vel også første lag som er videre, men det var de jo også før denne kampen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Haha, Stokkes fascinasjon for Eto'o overgår Sembs fascinasjon for Messi - makan til forguding skal man lete lenge etter. Ble jo etterhvert så ille at han begynte å kalle Emana for Eto'o Endret 19. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Så vidt jeg kan se er Kamerun det første laget som er ute av årets VM. Nederland er vel også første lag som er videre, men det var de jo også før denne kampen. Jeg vil heller si at Argentina var første lag til å gå videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå