Gå til innhold

VM: Gruppe E (Nederland, Japan, Danmark, Kamerun)


Latias

Gruppe E  

83 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd det der, hadde håpet på at Japan skulle stikke av med seier. Til tross for tap så spiller overraskende godt, og synes de spiller mer interessant enn Nederland har gjort så langt også. Nesten hele første runde så det ut til at Nederland kun passerte frem og tilbake kun for å slite ut motstanderne, utrolig kjedelig.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Denne kampen ble et mareritt for min del, men ikke pga resultatet. Jeg håpet på at Nederland skulle vinne, men jeg måtte krangle gjennom hele kampen med en høneflokk som ville se svenskebryllup på NRK. :sick:

Bytte over til NRK for å se hva dette var for noe. Herregud for noe triste greier :p

Det er jo ikke akkurat så veldig mange spennende øyeblikk i et brylupp heller, og alle vet jo at de kommer til å si ja uansett.

 

Neste gang du skal ha TV så kan du sørge for å ha en med PiP ;) ... eller ta vare på den forrige også.

 

Japan tar deijlie dansker i sistkampen, og vips to asiatiske lag i 8-delsfinalen. (Regner med at Sør-Korea kommer videre fra gruppe B)

Satser at Japan kommer videre ja. Kult om Sør-Korea også kommer videre, Nor-Korea har ikke gjort det dårlig i dødens gruppe heller. Sveits slo Spania også (som er et annet lag jeg holder litt med), synes det er et par overraskelsemomenter i dette VM-et.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Denne kampen ble et mareritt for min del, men ikke pga resultatet. Jeg håpet på at Nederland skulle vinne, men jeg måtte krangle gjennom hele kampen med en høneflokk som ville se svenskebryllup på NRK. :sick:

Bytte over til NRK for å se hva dette var for noe. Herregud for noe triste greier :p

Det er jo ikke akkurat så veldig mange spennende øyeblikk i et brylupp, og alle vet jo at de kommer til å si ja uansett.

 

Neste gang du skal ha TV så kan du sørge for å ha en med PiP ;) ... eller ta vare på den forrige.

 

Japan tar deijlie dansker i sistkampen, og vips to asiatiske lag i 8-delsfinalen. (Regner med at Sør-Korea kommer videre fra gruppe B)

Satser at Japan kommer videre ja. Kult om Sør-Korea også kommer videre, Nor-Korea har ikke gjort det dårlig i dødens gruppe heller.

Nja, vil nesten si at 0poeng etter en kamp er betraktlig dårligere enn 3 poeng etter en kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...