Latias Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 På tide med scoring. Satser på ketchupeffekten nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Come on, Japan! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Elia Nå gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Der var det gjort Lærte du ingenting fra 1998 (Norge-Brasil) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nederland har skuffet etter scoringen. Lite vilje offensivt. Kan bli bedre på slutten med Elia. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 To hollendere inni 16meter på en corner. Da vet man hva de primært ønsker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Du må da nette der!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nei det må eg ikke. Verdt forsøket å sette seg på knærne der av japsen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fuck you, kommentator! Roper straffe på ingenting, jizzes. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fuck you, kommentator! Roper straffe på ingenting, jizzes. Hehehe... Veldig veldig enig med du! Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Synd det der, hadde håpet på at Japan skulle stikke av med seier. Til tross for tap så spiller overraskende godt, og synes de spiller mer interessant enn Nederland har gjort så langt også. Nesten hele første runde så det ut til at Nederland kun passerte frem og tilbake kun for å slite ut motstanderne, utrolig kjedelig. Endret 19. juni 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Japan tar deijlie dansker i sistkampen, og vips to asiatiske lag i 8-delsfinalen. (Regner med at Sør-Korea kommer videre fra gruppe B) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nederland gjør akkurat så mye som de må. Ikke en tøddel mer. Skuffet over det. Spørsmålet er om de har mer å gi eller om dette er en indikasjon på noe mer alvorlig i laget? For imponere gjr det hvertfall ikke! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 3 poeng er 3 poeng. Likevel ikke mer enn godt nok fra Nederland. Slapt offensivt store deler av kampen. Så mest ut som om de ville bli fort ferdige med kampen og bare trille rundt. Uansett, 3 poeng og Nederland er så og si igjennom til 8-delsfinalen. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Denne kampen ble et mareritt for min del, men ikke pga resultatet. Jeg håpet på at Nederland skulle vinne, men jeg måtte krangle gjennom hele kampen med en høneflokk som ville se svenskebryllup på NRK. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Ser problemet, Bradbury. Fant fort ut at det skulle sees bryllup hos moren min, hvor jeg opprinnelig bor denne uken. Var kjapp med å forflytte meg til fattern. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Denne kampen ble et mareritt for min del, men ikke pga resultatet. Jeg håpet på at Nederland skulle vinne, men jeg måtte krangle gjennom hele kampen med en høneflokk som ville se svenskebryllup på NRK. Bytte over til NRK for å se hva dette var for noe. Herregud for noe triste greier Det er jo ikke akkurat så veldig mange spennende øyeblikk i et brylupp heller, og alle vet jo at de kommer til å si ja uansett. Neste gang du skal ha TV så kan du sørge for å ha en med PiP ... eller ta vare på den forrige også. Japan tar deijlie dansker i sistkampen, og vips to asiatiske lag i 8-delsfinalen. (Regner med at Sør-Korea kommer videre fra gruppe B) Satser at Japan kommer videre ja. Kult om Sør-Korea også kommer videre, Nor-Korea har ikke gjort det dårlig i dødens gruppe heller. Sveits slo Spania også (som er et annet lag jeg holder litt med), synes det er et par overraskelsemomenter i dette VM-et. Endret 19. juni 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Her er samtlige TV apparat opptatt med bryllup eller annet faenskap. Ingen respekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Denne kampen ble et mareritt for min del, men ikke pga resultatet. Jeg håpet på at Nederland skulle vinne, men jeg måtte krangle gjennom hele kampen med en høneflokk som ville se svenskebryllup på NRK. Bytte over til NRK for å se hva dette var for noe. Herregud for noe triste greier Det er jo ikke akkurat så veldig mange spennende øyeblikk i et brylupp, og alle vet jo at de kommer til å si ja uansett. Neste gang du skal ha TV så kan du sørge for å ha en med PiP ... eller ta vare på den forrige. Japan tar deijlie dansker i sistkampen, og vips to asiatiske lag i 8-delsfinalen. (Regner med at Sør-Korea kommer videre fra gruppe B) Satser at Japan kommer videre ja. Kult om Sør-Korea også kommer videre, Nor-Korea har ikke gjort det dårlig i dødens gruppe heller. Nja, vil nesten si at 0poeng etter en kamp er betraktlig dårligere enn 3 poeng etter en kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå