Step_up Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 med mindre Danmark er lite blind som Kamerun(noe som er svært tvilsomt), så gjør de nok det ganske lett ja... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kansje Danmark har en sjangse likevell? Tja.... Da må de frem på banen og tror fort at Kamerun slår Danmark om de bruker Eto`o riktig. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Må si jeg ble rimelig skuffet av Kamerun i dag. I store deler av kampen virket det jo som om deres beste spiller, Eto'o, spillte høyrback! Kudos til Japan som gadd. Siste gang jeg spiller på Kamerun, iallefall Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nok en drittdårlig match, som følge av en drittdårlig ball. Drittmesterskap. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Blir vel like jævlig i kveld med et kjedelig Italia. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Satser på at Italia overrasker folket. Jeg får ikke sett siden jeg har dum dum eksamen imorgen Æsj, gleder meg til å bli ferdig! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Satse på at Paraguay overrasker folket eg. Det du ikke har lært til nå lærer du ikke i kveld. Se kamp og kos deg! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nok en drittdårlig match, som følge av en drittdårlig ball. Drittmesterskap. Kan ikke si meg enig... Vi er ikke ferdig med første runde i gruppene enda og du klager allerede Har vært en del svake kamper, men ikke noe lavere nivå enn forventet, dette er gruppespill stadiet, de gode lagene hviler spillere og vet at de har mangen kamper igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen vil klage bare for å klage. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Honda! På tide! England fikk jo gnudd en Hyundai-reklame inn da de scoret. Hadde vært epic med en Honda-reklame på denne scoringen. Og det måtte en Liverpool-spiller til for å redde oddsbognen min. Takk Kuyt! Hadde forresten Tyskland - Australia 0-1 H og Nederland - Danmark 0-1 H. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Subarashii shiai deshta ne Gratulerer Japan Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Flotte greier at Nederland spilte så tidlig. Fikk sett to minutter, og jeg er fornøyd mine oransje venner vant over danskene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Agger kreditert selvmålet mot Nederland. Helt rett, hadde den ikke truffet han hadde ikke ballen gått inn. Men hvem sin skyld det er er et helt annet spørsmål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Stemning på Kontraskjæret i dag. Danskene var artige. Haha! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Oranje! Helt enig!! Tror faktisk dette er VM`et der de kommer til å stige helt til topps! På lørdagen så er det rett å slett ut i Bergen for å se kampen! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fordi dansker er kule!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fordi dansker er kule!! Nei. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Vi er i det minste med i VM. Stemte Danmark og Nederland videre. Tror og håper på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå