Gå til innhold

VM: Gruppe E (Nederland, Japan, Danmark, Kamerun)

Latias

Gruppe E  

83 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dere som ikke har Viasat Fotball, men har svenske tv kanaler. Så går Italia kampen på svensk tv4 kl 20:30. Da slipper dere å betale/se den "illegalt", hviss dere allerede har de svenske tv kanalene. Men da må dere takle svenske kommentatorer. ;) (Jeg vet at dette er feil tråd, men det var Latias som minte meg på det når han nemte SVT :tease:)

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Når klokka er det som opptar folk, så kan man vel trygt si kampen er noe skuffende :whistle:

nja, klokken er da viktig uansett. Men det er jo ganske hårreisende at Kamerun ikke oppdager hvor stor avstanden er mellom midtbanen og forsvaret til Japan...

forresten, nå ble de lukene mindre. jaja, jeg vet hvordan de kan komme seg forbi uansett...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Kamerun, går det an å bli så borte i natten? når det er sikring så utfordrer dere, når det ikke er sikring, så slår de ballen dit hvor det er flest japanere i stedet for å utfordre. når det er en kameruner i feltet, så slår de innlegg selv om flere spillere står i bra posisjon utenfor feltet. når det er ledige spillere ute på kantene, så prøver de å utfordre 2/3 japser på en gang :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...