Gå til innhold

VM: Gruppe E (Nederland, Japan, Danmark, Kamerun)

Latias

Gruppe E  

83 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Gruppe E

1. Netherlands.png Nederland .. 1...1...0...0.....2-0.....3

2. Japan.png Japan ....... 1...1...0...0.....1-0.....3

3. Cameroon.png Kamerun .... 1...0...0...1.....0-1.....0

4. Denmark.png Danmark ... 1...0...0...1.....0-2.....0

Mandag 14. juni - 13:30: Nederland 2-0 Danmark

Mandag 14. juni - 16:00: Japan 1-0 Kamerun

Lørdag 19. juni - 16:00: Nederland - Japan

Lørdag 19. juni - 20:30: Kamerun - Danmark

Torsdag 24. juni - 20:30: Danmark - Japan

Torsdag 24. juni - 20:30: Kamerun - Nederland

Lagene

Netherlands.pngNederland

Trener: Netherlands.png Bert van Marwijk

Kaptein: Giovanni van Bronckhorst

Beste VM-prestasjon: Sølv - 1974 og 1978

Japan.pngJapan

Trener: Japan.png Takeshi Okada

Kaptein: Yuji Nakazawa

Beste VM-prestasjon: Åttendelsfinale - 2002

Denmark.pngDanmark

Trener: Denmark.png Morten Olsen

Kaptein: Jon Dahl Tomasson

Beste VM-prestasjon: Kvartfinale - 1998

Cameroon.pngKamerun

Trener: France.png Paul Le Guen

Kaptein: Samuel Eto'o

Beste VM-prestasjon: Kvartfinale - 1990

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Nederland - Åtte kamper og åtte seiere i Norges gruppe i kvalifiseringen. En av favorittene til å nå helt til finalen, derfor burde de gå lekende lett videre fra denne gruppa.

2. Kamerun - Spilt flere kamper og samlet flere poeng av alle de afrikanske landene i et VM-sluttspill. Med spillere som Eto' og Song på laget, bør de ta seg videre fra gruppespillet.

3. Japan - Spilt brukbart i treningskampene før mesterskapet, men tviler på at de er sterke nok til å ta en av de første plassene.

4. Danmark - De har kanskje den lengstsittende manageren av samtlige lag, men de ligger hele 14 plasser bak selveste Norge på rankingen. Noe sier meg at danskene ender helt sist i gruppa.

Lenke til kommentar

Nederland går garantert videre, ellers så er det nok ganske tett der bak.

Dog så tror jeg et spillende Japan kommer til å være gode i år, de viste ganske gode takter mot England.

Samtidig var de defensivt elendige mot Sør-Korea.

Hard kamp mellom Danmark og Kamerun om andreplassen, men jeg tror Danmark tar det.

Lenke til kommentar

Nederland er et typisk gruppelag og tror de tar denne ganske greit. Det bør de med tanke på hvor mye bedre de er. Kamerun er det afrikanske laget jeg har mest tro på. Pierre Webo er veldig interessant å se og da også selvfølgelig stjernen Eto'o. Har ikke så stor tro på Danmark som virker slappe for tiden, mens Japan ikke levnes mye tiltro når de nesten ikke har gode spisser. Keisuke Honda blir morsom å følge dog. En av mine outsider-favorittlag.

Lenke til kommentar

Håper Nederland fucker opp helt! Men tror de kommer til å gjøre det bra, dessverre.

Hvis Nederland "fucker opp helt" kommer underholdningsverdien i dette VM til å bli betydelig svekket. Nederland spiller fantastisk fotball. Alle som vil se god fotball bør håpe dette laget kommer langt.

Lenke til kommentar

Nederland og Danmark går videre. Håper at Nederland går så langt som mulig, for jeg elsker fotballen de spiller. De er, sammen med Spania, det mest underholdende laget i VM uten tvil. Det er fantastisk å se de spille, og jeg håper Robin van Persie kan klatre helt opp på toppscorerlisten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...