Latias Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Gruppe E 1. Nederland .. 1...1...0...0.....2-0.....3 2. Japan ....... 1...1...0...0.....1-0.....3 3. Kamerun .... 1...0...0...1.....0-1.....0 4. Danmark ... 1...0...0...1.....0-2.....0 Mandag 14. juni - 13:30: Nederland 2-0 Danmark Mandag 14. juni - 16:00: Japan 1-0 Kamerun Lørdag 19. juni - 16:00: Nederland - Japan Lørdag 19. juni - 20:30: Kamerun - Danmark Torsdag 24. juni - 20:30: Danmark - Japan Torsdag 24. juni - 20:30: Kamerun - Nederland Lagene Nederland Trener: Bert van Marwijk Kaptein: Giovanni van Bronckhorst Beste VM-prestasjon: Sølv - 1974 og 1978 Japan Trener: Takeshi Okada Kaptein: Yuji Nakazawa Beste VM-prestasjon: Åttendelsfinale - 2002 Danmark Trener: Morten Olsen Kaptein: Jon Dahl Tomasson Beste VM-prestasjon: Kvartfinale - 1998 Kamerun Trener: Paul Le Guen Kaptein: Samuel Eto'o Beste VM-prestasjon: Kvartfinale - 1990 Endret 15. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Nederland går garantert videre, ellers så er det nok ganske tett der bak. Dog så tror jeg et spillende Japan kommer til å være gode i år, de viste ganske gode takter mot England. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 1. Nederland - Åtte kamper og åtte seiere i Norges gruppe i kvalifiseringen. En av favorittene til å nå helt til finalen, derfor burde de gå lekende lett videre fra denne gruppa. 2. Kamerun - Spilt flere kamper og samlet flere poeng av alle de afrikanske landene i et VM-sluttspill. Med spillere som Eto' og Song på laget, bør de ta seg videre fra gruppespillet. 3. Japan - Spilt brukbart i treningskampene før mesterskapet, men tviler på at de er sterke nok til å ta en av de første plassene. 4. Danmark - De har kanskje den lengstsittende manageren av samtlige lag, men de ligger hele 14 plasser bak selveste Norge på rankingen. Noe sier meg at danskene ender helt sist i gruppa. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Nederland går garantert videre, ellers så er det nok ganske tett der bak. Dog så tror jeg et spillende Japan kommer til å være gode i år, de viste ganske gode takter mot England. Samtidig var de defensivt elendige mot Sør-Korea. Hard kamp mellom Danmark og Kamerun om andreplassen, men jeg tror Danmark tar det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Skandinavias eneste håp. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Nederland: Vinnere av VM10 Kamerun: Hvis de spiller mere som et lag, og ikke forventer at Eto`o skal gjøre det meste, så er de videre i gruppa, Danmark Japan Endret 7. juni 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nederland blir suveren puljevinner. Tror ikke danskene blir sterke nok Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nederland er et typisk gruppelag og tror de tar denne ganske greit. Det bør de med tanke på hvor mye bedre de er. Kamerun er det afrikanske laget jeg har mest tro på. Pierre Webo er veldig interessant å se og da også selvfølgelig stjernen Eto'o. Har ikke så stor tro på Danmark som virker slappe for tiden, mens Japan ikke levnes mye tiltro når de nesten ikke har gode spisser. Keisuke Honda blir morsom å følge dog. En av mine outsider-favorittlag. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er Eto'o med? Synest jeg husker å lese noe styr med han og landslaget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Han er med. Var bare en tidligere spiller som hadde kritisert Eto'o, og han vurderte da å trekke seg fra mesterskapet. Tror nok de har lagt det bak seg nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Som flere av de andre her, så tror jeg Nederland og Kamerun går videre. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Danmark! De vil slå til igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som tar turen ned til Kontrakjæret i Oslo i morgen for å se Nederland? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Håper Nederland fucker opp helt! Men tror de kommer til å gjøre det bra, dessverre. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Nederland og Kamerun videre. (mine innlegg) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Nederland og Danmark (Mine Innlegg) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Håper Nederland fucker opp helt! Men tror de kommer til å gjøre det bra, dessverre. Hvis Nederland "fucker opp helt" kommer underholdningsverdien i dette VM til å bli betydelig svekket. Nederland spiller fantastisk fotball. Alle som vil se god fotball bør håpe dette laget kommer langt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Nederland blir vel soleklar gruppevinner her. Håper bare ikke de bruker Robben for tidlig. Endret 13. juni 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Nederland og Danmark går videre. Håper at Nederland går så langt som mulig, for jeg elsker fotballen de spiller. De er, sammen med Spania, det mest underholdende laget i VM uten tvil. Det er fantastisk å se de spille, og jeg håper Robin van Persie kan klatre helt opp på toppscorerlisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå