Armageddon Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Heter dommeren Dracula? Klose og Podolski altså. De er født for mesterskapsfotball. Endret 13. juni 2010 av Armageddon Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kan bli bra med mål dette. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette kan bli stygt! Og jeg liker det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Klose er en mann for de store anledningene. Han blir utfordrer til toppscorertittelen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Heter dommeren Dracula? Nei, men han fikk kalletnavnet under forrige VM. Dårlig keeperspill på 2-0. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Faen meg helt vilt hvordan Klose og Podolski er bygd for mesterskap. Merkelige greier altså. Morsom kamp til nå, forsvaret til Australia er så rævva, at jeg tror vi får se flere den veien! Edit: Thor Eggen er herlig, norges beste kommentator. Endret 13. juni 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Nå må det ikke bli mer mål i kampen om all bettinga mi skal gå inn her. 2-0 på resultat og 2 scorede mål i kampen. EDIT: Glad i Thor Eggen selv. Endret 13. juni 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 off jeg hater den komentatoren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Eggen er helt klart Norges beste kommentator ja. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 off jeg hater den komentatoren. Bedre enn Alsaker som hyler hver gang Messi får ballen. Eller når et lag nærmer seg litt over midtstreken. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette tyske laget er faktisk ikke så ille. De satser ungt, og det kan jeg like. Ikke mange ekte tyskere på laget, men det bryr jeg meg ikke om. Khedira, Øzil, Muller osv. Knall med så ung tropp. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Må da selvsagt skru over fra SVT1 til Viasat 4, hva er det Eggen har gjort som er så galt? Når jeg trykket over ramser han opp backvalget Joachim Løw har tatt. Velformulerende, informativ og med det en habil kommentator. ...Det skal ikke akkruat så mye til før man kan kalle seg Norges beste kommentator Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 off jeg hater den komentatoren. Bedre enn Alsaker som hyler hver gang Messi får ballen. Eller når et lag nærmer seg litt over midtstreken. Men ingen kan slå de meksikanske komentatorene . Jeg syns selv at Eggen er god, men kan bli litt kjedelig av og til. Syns han er bedre en Alsaker, så det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Enig i at Eggen er dyktig. Kun jeg smo er veldig positivt overrasket over Tyskland? De har mye spillere (bare?) fra egen liga, og de mangler jo et par av kanonene (Ballack og Adler er jo veldig kjipe spillere å ha skade på), men dette her er jo veldig bra. Mulig det bare er veldig dårlig bakover fra Austrailia? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har veldig sansen for Tyskland. Er rett og slett et velsmurt maskineri man stort sett alltid kan stole på. Flott angrepsspill i denne kampen og det rett og slett klasseforskjell mellom Tyskland og Australia. Tror Tyskland blir å regne med i innspurten av også dette VMet! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er overrasket selv. Australia er vanligvis jævla gode defensivt, så det Tyskland har gjort i dag er meget bra. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Men ingen kan slå de meksikanske komentatorene Hvordan er de? Er det forresten mest i Brasil, eller er det utbredt i hele Latin- og Sør-Amerika at kommentatorene forsøker å rope "goal" (eller "gol") så lenge som overhodet mulig når det blir mål? For min del blir det primitivt og teit. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Tyskland overasker ikke meg ihvertfall. Regner med feiende flott fotball frem til kvartfinalen eller muligens også Semifinalen, hvor de ryker ut. Klarer og vil ikke la meg imponere til det helt store, det er tros alt Tyskere vi snakker om... En eller annen vil sikkert Quote dette og si at det ikke finnes Tyskere men Polakker, på det Tyske laget. Endret 13. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå