Gå til innhold

VM: Gruppe D (Tyskland, Australia, Serbia, Ghana)

Latias

Gruppe D  

92 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

0-0

Du sier noo der! :-)) håper tyskaland går ut hardt og ikke vil kjenne så mye på motstanderne da kan det fort bli 0-0,, selv har jeg satset at de skal vinne med over 2 mål såå håper tipset ditt er feil selvom det høres veldig bra ut :-))

Blir vel en 1-0 kamp til da.

Men jippi for Ghana og Annan. Håper det blir flere afrikanske seiere.

Enig ! :-)) Heia Afrika !

• Liker 1
Lenke til kommentar

VM har sålangt vært en jævla nedtur.

Serbia var noe av det verste jeg har sett. Makan til antifotball og null pasioné har jeg knapt vært borti.

Enig der !

Serbia er et usportslig lag som jeg aldri har likt,, men det er jo min mening ;-))

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Åpningskampen var da ikke en dårlig kamp. Om du kun er ute etter å se mål kan du leie deg ''Målkavalkade'' på videoshappa og wank off til den.

Jizzes, det var lyd i den der blåsedritten!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, det tror jeg også. ^^

Vært noen småpene øyeblikk, og hadde SA nettet på den siste der hadde jeg feiret stort. Men det løser seg nok, vart i kun 3 dager enda.

Austalia-Tyskland åpner for en knallkamp, begge lag er underholdne å se egentlig

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Jerome Boateng starter på benken til fordel for Badstuber (Som dytter Lahm over på høyrebacken). Det Australske laget starter uten Bresciano, han har ikke hatt sin beste sesong i Palermo drakta og får vel ikke tilbudt noen ny kontrakt, men han pleier å være selvskreven i første 11'ern til Australia.

Thor Eggen :(

Det er da bare bra. En av de bedre kommentatorene i Norge, har en bred og grei kunnskap, har et flytende språk og uttaler navna stort sett riktig.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...