Gå til innhold

VM: Gruppe D (Tyskland, Australia, Serbia, Ghana)

Latias

Gruppe D  

92 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mange spillere på Serbia som har et navn som ikke slutter på "ic"....

Stojkovic, Ivanovic, Lukovic, Vidic, Kolarov, Krasic, Milijas, Stankovic, Jovanovic, Pantelic, Zigic, Isailovic, Rukavina, Kacar, Tosic, Lazovic, Obradovic, Ninkovic, Petrovic, Subotic, Mrdja, Kuzmanovic, Djuricic

Lenke til kommentar

Hva betyr "ic"?

I Norge har vi da nok av andre navn enn sen.... Men mange "sen" og "land" osv osv...

Patetisk, rett å slett. Lukovic, Vidic og Jovanovic får godkjent, resten er til stryk.

Føler mange av de man regner med kan gjøre noe svikter i VM. Kanskje Tyskland kan gjøre noe med det i dag.

Spent på om Spania takler presset eg.

Lenke til kommentar

Ikke mange spillere på Serbia som har et navn som ikke slutter på "ic"....

Stojkovic, Ivanovic, Lukovic, Vidic, Kolarov, Krasic, Milijas, Stankovic, Jovanovic, Pantelic, Zigic, Isailovic, Rukavina, Kacar, Tosic, Lazovic, Obradovic, Ninkovic, Petrovic, Subotic, Mrdja, Kuzmanovic, Djuricic

Sjekk Bulgaria du, enda verre! :p

Bulgaria

"ev" og ikke minst "ov" på alle mann.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at alle syns at Serbia har så mye bedre spillere på papiret? Fordi jeg syns de ikke har det... Jeg tror vi Nordmenn (jeg finne) tror at Europisk fotball er mye bedre en Afrikansk, men jeg er ikke såå enig der...

Var det straffe til Ghana? :-))

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så forbanna typisk at Serbia svikter i disse mesterskapene, aner ikke hva dette skyldes... men dette er skuffende å se på. Spesielt Pantelić som var irriterende i første omgang med offsidene sine.

*går og lirer av seg serbiske skjellsord* Ghana nærmer seg...

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...