DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Få se litt mål da! Har i alle fall vært mer underholdene i denne kampen enn den forrige. Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Serbia har vært svært skuffende. Krasic har vært svak. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Pantelić er så forbana ego! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Sammenlignet med Slovenia vs Algerie, så har første halvtime vært et fyrverkeri, men reellt sett har det fortsatt vært søvndyssende... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Får håpe Tyskland - Australia blir en mer målrik affære. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ikke mange spillere på Serbia som har et navn som ikke slutter på "ic".... Stojkovic, Ivanovic, Lukovic, Vidic, Kolarov, Krasic, Milijas, Stankovic, Jovanovic, Pantelic, Zigic, Isailovic, Rukavina, Kacar, Tosic, Lazovic, Obradovic, Ninkovic, Petrovic, Subotic, Mrdja, Kuzmanovic, Djuricic Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja igrunn synest eg det. Hvorfor bare ic? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Spør koreanerne om hvorfor alle skal hete Park eller Kim i samme slengen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Svært skuffende første omgang, får håpe Serbia løfter seg i andre. Endret 13. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja igrunn synest eg det. Hvorfor bare ic? Kanskje samme som i Norge med alle -sen. Det betyr egentlig sønn. Henriksen f.eks. Henriks sønn. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ikke mange spillere på Serbia som har et navn som ikke slutter på "ic".... I 1994 var jeg veldig fasinert over at alle hos Bulgaria hadde etternavn som sluttet på "v", og nesten alle av disse "ov". Etter å ha sjekket dette nå, så ser jeg at de faktisk hadde én innbytter - Mikhtarski - som var unntaket. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Patetisk, rett å slett. Lukovic, Vidic og Jovanovic får godkjent, resten er til stryk. Pantelic, Krasic og Ivanovic var spesielt dårlig. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva betyr "ic"? I Norge har vi da nok av andre navn enn sen.... Men mange "sen" og "land" osv osv... Patetisk, rett å slett. Lukovic, Vidic og Jovanovic får godkjent, resten er til stryk. Føler mange av de man regner med kan gjøre noe svikter i VM. Kanskje Tyskland kan gjøre noe med det i dag. Spent på om Spania takler presset eg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ikke mange spillere på Serbia som har et navn som ikke slutter på "ic".... Stojkovic, Ivanovic, Lukovic, Vidic, Kolarov, Krasic, Milijas, Stankovic, Jovanovic, Pantelic, Zigic, Isailovic, Rukavina, Kacar, Tosic, Lazovic, Obradovic, Ninkovic, Petrovic, Subotic, Mrdja, Kuzmanovic, Djuricic Sjekk Bulgaria du, enda verre! Bulgaria "ev" og ikke minst "ov" på alle mann. Lenke til kommentar
erereGud1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg skjønner ikke at alle syns at Serbia har så mye bedre spillere på papiret? Fordi jeg syns de ikke har det... Jeg tror vi Nordmenn (jeg finne) tror at Europisk fotball er mye bedre en Afrikansk, men jeg er ikke såå enig der... Var det straffe til Ghana? :-)) 1 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva betyr "ic"? http://en.wikipedia.org/wiki/Serbian_name#Surnames Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 For en FUCKINGS tilbakestående kjedelig kamp. Drittspillere som like gjerne kunne spilt i norsk 3.div. Faen ikke noe talent eller ferdigheter å spore i noen av kampene til nå, fuuuuuuuuuuuuuuuuu Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Så forbanna typisk at Serbia svikter i disse mesterskapene, aner ikke hva dette skyldes... men dette er skuffende å se på. Spesielt Pantelić som var irriterende i første omgang med offsidene sine. *går og lirer av seg serbiske skjellsord* Ghana nærmer seg... Endret 13. juni 2010 av WCH Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Så forbanna vanskelig det skulle være å score mål i dette mesterskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå