Crispin Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 JESS tyskland mot england! :!: 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor i alle dager var ikke australia med i osceania kvalikken? De gikk over fra det oseaniske fotballforbundet (OFC) til det asiatiske fotballforbundet (AFC) i 2006. Hvorfor de gjorde det er jeg ikke helt sikker på, men det var vel for å få litt konkurranse i kvaliken. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) fordi de kom på 4.plass.... Endret 23. juni 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Fordi det er "enklere" å kvalifisere seg. Hadde de blitt i regionen sin, vunnet kvaliken, noe de hadde gjort, så må de uansett i playoff mot et annet lag. Edit: Svar til Australia og hvorfor de byttet, altså. Endret 23. juni 2010 av Popobawa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Hva klager serberne på? At de ikke fikk utligningen, og dermed røk ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor i alle dager var ikke australia med i osceania kvalikken? De gikk over fra det oseaniske fotballforbundet (OFC) til det asiatiske fotballforbundet (AFC) i 2006. Hvorfor de gjorde det er jeg ikke helt sikker på, men det var vel for å få litt konkurranse i kvaliken. Det var fordi om de vant den oseaniske kvalikken måtte de likevel møte et lag fra Asia for å kvalifisere seg. De mente at om de var med i Asia-kvalikken var det lettere for dem å kvalifisere seg. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Serbia snutt for straffe i slutt minuttene men de kan takke seg sjøl. Utrolig sjansesløseri og elendig forsvar spill. Bare å gratulere Ghana som første og jeg tror blir det eneste afrikanske laget som går videre fra grunnspillet. Serbia snutt for straffe i slutt minuttene men de kan takke seg sjøl. Utrolig sjansesløseri og elendig forsvar spill. Bare å gratulere Ghana som første og jeg tror blir det eneste afrikanske laget som går videre fra grunnspillet. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja, det er huggelig for Ghana. Jeg sunes de har fortjent det. Gratylerer. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor i alle dager var ikke australia med i osceania kvalikken? De gikk over fra det oseaniske fotballforbundet (OFC) til det asiatiske fotballforbundet (AFC) i 2006. Hvorfor de gjorde det er jeg ikke helt sikker på, men det var vel for å få litt konkurranse i kvaliken. Det var fordi om de vant den oseaniske kvalikken måtte de likevel møte et lag fra Asia for å kvalifisere seg. De mente at om de var med i Asia-kvalikken var det lettere for dem å kvalifisere seg. Bahrain hadde nok vært grei skuring uansett tror jeg. New Zealand slo de jo. Før VM i 2006 så var Australia i play-off mot Uruguay. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 England-Tyskland i åttendelsfinalen, get the fuck in. Blir nesten nostalgisk for meg da dette blir en reprise på den første kampen jeg husker jeg så, semifinalen fra EM 96. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Holder faktisk med England i 1/8dels mot Tyskland. Det vil høyst sannsynlig gi oss Argentina-England i kvarten. Gud hvor deilig det hadde vært om Argentina hadde sendt ut England igjen. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Tyskland kommer nok engang til å knuse Englands drøm om å komme lenger i VM. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Tror Tyskland kan få det hardt nok jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Meget fornøyd med lagene som kom videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå