Gå til innhold

VM: Gruppe D (Tyskland, Australia, Serbia, Ghana)

Latias

Gruppe D  

92 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se Serbia i morgen. Solide defensivt, kreative spillere offensivt. Spennende lag med spennende spillere. Satser på at de tar seieren mot Ghana. :)

Tyskland burde ta en enkel seier mot Australia. Skal ikke undervurdere sistnevnte, men føler likevel at tyskerne kan vinne med 2-3 mål. Litt synd at det er denne kampen som er "hovedkampen" i morgen. Serbia-Ghana er etter min mening mye spennende og jevnere, dermed skulle de ha spart dem til 20.30-kampen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpningskampen i forrige VM (Tyskland - Costa Rica 4-2) var jo helt sinnsyk intens. Stemningen og trykket på verdens fineste og beste stadion vil jeg aldri glemme. Noe helt annet enn dette VMs vepsebol... Håper uansett at Tyskland går like heftig ut i morgen og scorer mange mål.

Lenke til kommentar

Tyskland går videre uansett! også er spm hvem av Serbia og Ghana som går videre. for etter min mening er det heeelt åpent! Serbia er små favoritter før denne kampen serlig når Ghanas viktige midbanespiller Essien er ute,, men fortsatt så mener jeg det afrikanske laget tar det lengste strået å kjemper seg videre til et sluttspill ! :-))

Lenke til kommentar

Serbia havner foran Tyskland i denne gruppa ;)

Ghana uten Essien er ikke mye og Australia er fysisk og ikke så mye mer.

jaja,, enig i noe av det du sier :-)), men Ghana har verdensklasse spillere overalt !, men det har Serbia også såå gleder meg nooo sykt til kl 16.00 etterpå :-))

Jeg er enig i ar Australia har ikke sååå veldig mye å komme med i dette vm tror jeg ;-))

• Liker 1
Lenke til kommentar

Verdensklassespillere overalt? Nå har jeg hørt det og....

jaaaa, kan godt nevne noen: ;-))

Richard Kingson

John Pantsil

John Mensah

Isaac Vorsah

Derek Boateng

Stephen Appiah (en av verdens beste midtbanespillere ps. legg merke til han hvis dere skal se kampen)

Sulley Muntari

Kwadwo Asamoah

Dominic Adiyiah

Kevin-Prince Boateng

Det var en del :-)) jeg kan innrømme at jeg tok i når jeg sa "verdenklasse" beklager for det :-)), men nok så gode spillere!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Richard Kingson

John Pantsil

John Mensah

Isaac Vorsah

Derek Boateng

Stephen Appiah (en av verdens beste midtbanespillere ps. legg merke til han hvis dere skal se kampen)

Sulley Muntari

Kwadwo Asamoah

Dominic Adiyiah

Kevin-Prince Boateng

Det var en del :-)) jeg kan innrømme at jeg tok i når jeg sa "verdenklasse" beklager for det :-)), men nok så gode spillere!

Er ikke Appiah skadet, eller var det en annen som har vært ute med skade lenge og har knapt spilt kamper siste åra?

Lenke til kommentar

Richard Kingson

John Pantsil

John Mensah

Isaac Vorsah

Derek Boateng

Sulley Muntari

Kwadwo Asamoah

Dominic Adiyiah

Kevin-Prince Boateng

Er ikke Appiah skadet, eller var det en annen som har vært ute med skade lenge og har knapt spilt kamper siste åra?

Nå ble jeg usikker...! Essien er ihvertfall skada kanskje du blander de to? :-)) Jeg har ikke hørt noe om Appiah, men kan godt hende at jeg har feil :-))

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...