Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Gleder meg til å se Serbia i morgen. Solide defensivt, kreative spillere offensivt. Spennende lag med spennende spillere. Satser på at de tar seieren mot Ghana. Tyskland burde ta en enkel seier mot Australia. Skal ikke undervurdere sistnevnte, men føler likevel at tyskerne kan vinne med 2-3 mål. Litt synd at det er denne kampen som er "hovedkampen" i morgen. Serbia-Ghana er etter min mening mye spennende og jevnere, dermed skulle de ha spart dem til 20.30-kampen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg tror faktisk Serbia tar første og Tyskland/Ghana gjør opp om den andre i siste kampen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Åpningskampen i forrige VM (Tyskland - Costa Rica 4-2) var jo helt sinnsyk intens. Stemningen og trykket på verdens fineste og beste stadion vil jeg aldri glemme. Noe helt annet enn dette VMs vepsebol... Håper uansett at Tyskland går like heftig ut i morgen og scorer mange mål. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Serbia-Ghana kan bli ein veldig spennende kamp. To spennende lag med mange spennende spelarar. Gleder meg til å sjå Annan takle internasjonalt nivå. Serbia har eit solid forsvar, mens Ghana har eit veldig godt midtbaneledd. Gleder meg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Håper Ghana ikke driter seg ut nå med skadene og alt. Serbia virker gode, blir en spennende kamp. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Blir noe bedre enn det jeg har sett av Algerie-Slovenia så langt. Skal føle Serbia så tett som mulig i dett mesterskapet. Lenke til kommentar
erereGud1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tyskland går videre uansett! også er spm hvem av Serbia og Ghana som går videre. for etter min mening er det heeelt åpent! Serbia er små favoritter før denne kampen serlig når Ghanas viktige midbanespiller Essien er ute,, men fortsatt så mener jeg det afrikanske laget tar det lengste strået å kjemper seg videre til et sluttspill ! :-)) Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Serbia havner foran Tyskland i denne gruppa Ghana uten Essien er ikke mye og Australia er fysisk og ikke så mye mer. Lenke til kommentar
erereGud1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Serbia havner foran Tyskland i denne gruppa Ghana uten Essien er ikke mye og Australia er fysisk og ikke så mye mer. jaja,, enig i noe av det du sier :-)), men Ghana har verdensklasse spillere overalt !, men det har Serbia også såå gleder meg nooo sykt til kl 16.00 etterpå :-)) Jeg er enig i ar Australia har ikke sååå veldig mye å komme med i dette vm tror jeg ;-)) 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Verdensklassespillere overalt? Nå har jeg hørt det og.... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Satser på at Tyskland ikke går videre. Overraskelse av Ghana hadde vært knall. Lenke til kommentar
erereGud1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Verdensklassespillere overalt? Nå har jeg hørt det og.... jaaaa, kan godt nevne noen: ;-)) Richard Kingson John Pantsil John Mensah Isaac Vorsah Derek Boateng Stephen Appiah (en av verdens beste midtbanespillere ps. legg merke til han hvis dere skal se kampen) Sulley Muntari Kwadwo Asamoah Dominic Adiyiah Kevin-Prince Boateng Det var en del :-)) jeg kan innrømme at jeg tok i når jeg sa "verdenklasse" beklager for det :-)), men nok så gode spillere! 1 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Ingen av de der er nærheten av verdensklasse, den nermeste er vel Muntari som har en mildt sagt elendig sesong bak seg i Inter. Endret 13. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 SERBIA X1 Stojkovic Ivanovic - Vidic - Lukovic - Kolarov Krasic - Milijas - Stankovic - Jovanovic Pantelic - Zigic Lenke til kommentar
erereGud1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ingen av de der er nærheten av verdensklasse, den nermeste er vel Muntari som har en mildt sagt elendig sesong bak seg i Inter. Enig i det du sier utalte meg feil 1 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Verdensklassespillere overalt? Nå har jeg hørt det og.... jaaaa, kan godt nevne noen: ;-)) Richard Kingson John Pantsil John Mensah Isaac Vorsah Derek Boateng Stephen Appiah (en av verdens beste midtbanespillere ps. legg merke til han hvis dere skal se kampen) Sulley Muntari Kwadwo Asamoah Dominic Adiyiah Kevin-Prince Boateng Det var en del :-)) jeg kan innrømme at jeg tok i når jeg sa "verdenklasse" beklager for det :-)), men nok så gode spillere! Er ikke Appiah skadet, eller var det en annen som har vært ute med skade lenge og har knapt spilt kamper siste åra? Lenke til kommentar
erereGud1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Verdensklassespillere overalt? Nå har jeg hørt det og.... jaaaa, kan godt nevne noen: ;-)) Richard Kingson John Pantsil John Mensah Isaac Vorsah Derek Boateng Stephen Appiah (en av verdens beste midtbanespillere ps. legg merke til han hvis dere skal se kampen) Sulley Muntari Kwadwo Asamoah Dominic Adiyiah Kevin-Prince Boateng Det var en del :-)) jeg kan innrømme at jeg tok i når jeg sa "verdenklasse" beklager for det :-)), men nok så gode spillere! Er ikke Appiah skadet, eller var det en annen som har vært ute med skade lenge og har knapt spilt kamper siste åra? Nå ble jeg usikker...! Essien er ihvertfall skada kanskje du blander de to? :-)) Jeg har ikke hørt noe om Appiah, men kan godt hende at jeg har feil :-)) 1 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Vet at Essien er ute, men var en til som ikke har spilt mye siste to sesongene. Lurer litt på om det var Appiah. Lenke til kommentar
erereGud1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Vet at Essien er ute, men var en til som ikke har spilt mye siste to sesongene. Lurer litt på om det var Appiah. Det kan hende,, hvis det er sant såå sliter Ghana ! :O 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Serbia tar nok dette. Har virkelig troen på Krasic i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå