Herr Brun Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 To gule kort gjør at de må stå over neste kamp. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Så sykt digg at Australia leder nå, og jeg håper virkelig ikke Ghana tar denne. Ting begynner å ordne seg for Serbia Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Way to go, Kewell. Rødt kort, straffe(mål) og ødelagt kamp. Idiot. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Straffe og rødt kort, and the plot thickens! 1-1. Way to go, Kewell. Rødt kort, straffe(mål) og ødelagt kamp. Idiot. Mener du virkelig han kunne unngå det der? Han har ikkje muligheter whatsoever å flytte på seg, så nå er du tåpelig. Meget strengt dømt. Australia er ikke akkurat heldige, alt imot seg. Endret 19. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Dette var noe dritt, nå kommer Ghana nok til å vinne. Ikke bra, ikke bra... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Synes synd på Australia, og jeg som hadde gledet meg til å se Kewell. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jo, det er bra. Men rødt kort er strengt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Trist for Kewell og kampen. Harry startet oppgjøret skarpt. Unner ikke Ghana en damn shitt, de spiller grisekjedelig og lever på flaks. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jo, det er bra. Men rødt kort er strengt. Altså om en spiller hindrer et mål ved å leke keeper er det utvisning i følge regelboka. Om Kewel handset med vilje eller ikke kan kanskje diskuteres, men han hadde armen ut fra kroppen. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Trengte ikke å ha reprise for å se at det var straffe. Klar og når det blir straffe da skal det å bli rødt kort. D Dommeren gjorde korrekt! btw: André Ayew var vel mann som gjorde den fantastisk jobben på høyre siden før straffen. Sterkt gjort å komme seg gjennom der. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Straffe og rødt kort, and the plot thickens! 1-1. Way to go, Kewell. Rødt kort, straffe(mål) og ødelagt kamp. Idiot. Mener du virkelig han kunne unngå det der? Han har ikkje muligheter whatsoever å flytte på seg, så nå er du tåpelig. Meget strengt dømt. Australia er ikke akkurat heldige, alt imot seg. Han ødelegger dobbelt i den situasjonen, så jeg vil ikke kalle meg tåpelig. Dommeren gjør helt rett. Hadde Kewell holdt hendene inntil kroppen hadde det vært noe helt annet. Når han leker keeper er det slik det må gå. Synd for Australia at det blir "dobbel straff" med mål og hands. Endret 19. juni 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Så du mener han har hånda strukket ut for og bevist prøve og stoppe ballen?Muligens jeg må se reprisen om igjen, men de tror jeg et par andre også har godt av. Stikk motsatt av det jeg oppfatter. Han har rett og slett ikke tid til å gjøre noe bevist, hånda stikker litt ut, men øvrehalvdel der ballen treffer slik jeg ser det er helt inntil kroppen. Umulig å gjøre noe annerledes for Kewell. 2 Lenke til kommentar
tobn Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 hahaha så deilig å se Kewell bli utvist 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kewell hindrer en åpenbar målsjanse. Da er det rødt kort, uansett om du gjør det med vilje eller ikke. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nå er det virkelig sjanser her! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Likte det siste utspillet til Kingson Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det ble ihvertfall en åpen gruppe nå etter dette resultatet. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Australia hadde sjanser til å avgjøre kampen, men virker som alle lag i VM er vaksinert mot å score på opplagte sjanser. Kudos til Australia for at de ikke raknet sammen, men så var kanske Ghana ikke noe særlig bedre. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Poenget var ikke om det var rødt eller ei, men om han gjorde det med vilje. Det blir helt usaklig å går rett i strupen på Kewell etter den situasjonen. Spesielt å være så bastant etter en ikke soleklar situasjon. Så viss jeg gjør alt jeg kan for å treffe armen til en motspiller selv om den er helt inntil armen er det da hands? Situasjonen er absolutt ikke så enkel som noen vil ha det til. Fint Australia holdt ut, Ghana var meget kjedelige. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå