Samcki Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 VM ble plutselig laaangt bedre i dag hehe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hahaha. Straffebom og greier. Den er kjp. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Regner med Tyskland får uavgjort iallefall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ganske sikker på at det blir flere røde kort i kampen her ja. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Runde 2 i VM har foreløpig vært meget underholdene. Godt nytt! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Da har Tyskland tapt, uforventet. Men Serbia har vært gode i dag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Dette var bra saker, trodde aldri Serbia ville vinne over Tyskland... så det er godt at tvilen kom til gode . Serbia spiller fremdeles farlig, og det flyr gule kort rundt men ellers var dette en forfriskende opplevelse. Eneste jeg ikke liker er at Stankovic gikk ut med båre, han er sentral for dette laget. Ikke minst er han en fantastisk spiller og kaptein, så jeg håper dette ordner seg fort. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Spania, Frankrike og Tyskland taper. Begynner å ta seg opp dette VM'et Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Må kunne sies å være noe ufortjent, selv med 10 mot 11. Jeg er dog fornøyd, Serbia er et av "mine" lag i årets VM. Men Serbia burde virkelig trene på forsvarspill på neste trening, for spesielt Ivanovic var helt fæl. Han var bøya i hvert angrep og når Vidic/Subotic bytter på å få drypp i midten, blir det ofte farlig. Dessuten, fotball spilles med beina, ikke hendene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ikke noe sjokk akkurat, men dog litt overraskende. Skal sies at jeg synes Serbia fikk lovlig mye hjelp av dommeren med det røde kortet. Summen av de to taklingene er absolutt ikke rødt, den første var jo ingenting. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Må si jeg føler med Tyskland i dag, for de var klart best kampen i gjennom, selv med 10 mann. Serbia skapte vel cirka ingenting bortsett fra målet før Tyskland ikke hadde noe valg enn å lette opp i forsvaret når de jaktet en utligning på slutten. Håpløst straffespark av Podolski, som etter alle sine misser før straffen aldri burde tatt den, men tror og håper Tyskland tar seg videre, da de spiller en langt mer attraktiv og bra fotball enn Serbia. Dommeren bør ha dømt sin siste kamp i dette VM, og kan få en flybillett hjem i gave for prestasjonen i denne kampen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Hadde Podolski skudd som traff mål i dag, unntatt straffesparket? Endret 18. juni 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Irriterte meg over det jeg også. Mannen skyter jo ved hver minste anledning som byr seg, selv om han har mann til høyre og venstre å passe til. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Latterlig dømming i denna kampen. Gult kort for hva som helst. Søppeldommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Herrefred Vidic. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Hehe, han prøvde vel å imponere volleyball-landslaget. Serbia har et solid utgangspunkt foran siste kamp. Var redd de skulle bli slått ut etter tapet mot Ghana, men nå ser det ganske lyst ut. De burde greie poeng mot Australia i siste kamp. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Tydeligvis noe de øver på i Serbia-leiren. Ikke første handsen som fører til straffespark. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Fy faen som Serbia turer i feltet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Volleyballandslaget har ikke vunnet noe stort siden 2002, så litt hjelp trengs. Det merkelige er at den handsen lignet noe så sykt på Kuzmanovic sin. I tillegg til dette fikk hele forsvarsfireren gule kort i går, hvordan er reglementet på dette? Tar de kortene med seg videre? Uansett, 3 poeng mot Australia sikrer Serbia plass så lenge Tyskland taper eller spiller uavgjort. Vinner Ghana har Tyskland 3 poeng, og Ghana 6. Spiller Tyskland uavgjort så har Serbia 6 poeng, og Tyskland 4. Dette sikrer videre spill. Australia må minst score 5 mot Serbia, for å ta igjen Ghana på goal difference. Jeg håper seriøst de klarer å fikse Australia, og vanligvis burde det gå glatt. 23. juni skal bli en særdeles spennende dag for meg. Endret 19. juni 2010 av WCH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå