Gå til innhold

VM: Gruppe D (Tyskland, Australia, Serbia, Ghana)

Latias

Gruppe D  

92 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Dette viser jo bare alt som er feil med den norske fotballkulturen. Disse spillerne hadde vel ikke fått slippe til i tippeligaen en gang i den alderen, og hvertfall ikke på landslaget...

For å spille på landslaget må man først og fremst være god nok, i Norge har vi ikke spillere på den alderen som er gode nok for å spille med flaghget på brystet.

Og hva tror du grunnen til det er? Jo, nettopp at de ikke slipper til i yngre alder, og må slite nedi sumpa som er tredjedivisjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hva tror du grunnen til det er? Jo, nettopp at de ikke slipper til i yngre alder, og må slite nedi sumpa som er tredjedivisjon.

Det er jeg enig i, og det har blitt bedre etter at økonomien i norske klubber sprakk. Men Drillo har fått mye kritikk for ikke å ta ut unge spillere, noe som er tullete.

Game: Listefyll og listefyll, om alle lagene som endte som nummer tre i kvalikkgruppene og dårligere ble lagt ned hadde landslagsfotballen ble alt annet enn morro.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Tyskland ser solide ut, dog så er det noe med Tysk fotball som er kjedelig.... Noen av målene var dog meget pene... men spillet ellers er så som så syns jeg.

Vi er forskjellige :). Jeg synes Argentina er temmelig kjedelig å se på.

Synes dette var den beste kampen så langt i VM. Morsomt å se et lag som går i angrep selv om de leder kampen. Så får det bare være at det er Tyskland som gjør det.

Jeg håper både Australia og Serbia har mulighet for avansement før siste runde i gruppespillet. DET kan bli en skikkelig batalje!

Lenke til kommentar

Fun fact: Kun spillere fra Bundesliga i troppen til Tyskland.

Fun fact: Kun spillere fra Premier League i troppen til England. :lol:

Å? Fikk pompey være i PL allikevel? :whistle:

Foreløpig er de det. I hvert fall fram til terminlista kommer på torsdag. :p

Antar at du tenker på James. Fyren bytter vel klubb oftere enn United vinner et trofé, så vi trenger ikke å bekymre oss for han. Er vel klar for en ny PL-klubb med en gang vi er ferdig med VM. ;)

Lenke til kommentar

Antar at du tenker på James. Fyren bytter vel klubb oftere enn United vinner et trofé, så vi trenger ikke å bekymre oss for han. Er vel klar for en ny PL-klubb med en gang vi er ferdig med VM. ;)

Fire år i Pompey, to i City, tre i West Ham, to i Villa, syv i Liverpool, fire i Watford. Bytta klubb i snitt hver 3,5 sesong, er da ikke så galt det?

Lenke til kommentar

Satser på god kamp i dag, med lett Tyskland seier. Hvis jeg får sett det da, TVn har nemlig bestemt seg for å klikke helt. UNDER VM! :no:

edit: Aunmar, Badstuber starter vel på venstrebacken, med Friedrich og Mertesacker i midten.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Jess, har sett laget. Var mer på tanke på VM Manager og hvem av de jeg skulle satse på. Det ble Friedrich.

Uansett, håper på en kanon kamp. Tyskland viste bra takter mot Australia, og jeg tror de kan vise det samme i dag. Serbie er sterke enn Australia, men var forferdelige i son åpningskamp.

Blir spennende.

Lenke til kommentar

Krasic var helt jævlig mot Ghana. Syntes fyren er god sjøl, men langt kjedeligere å se på. MK skal forøvrig til Serie A iflg hans agent og Juventus er etter hva jeg vet det pref mål.

Syntes i det store og hele Seriba skuffer enormt i dette VM. Jeg må ha overvudert balansen i dette laget enormt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...