Gå til innhold

VM: Gruppe D (Tyskland, Australia, Serbia, Ghana)

Latias

Gruppe D  

92 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyskland overbeviser til de grader.

Uenig. Australia blir bordømt på 0-2. Skulle hatt straffe og får deres beste spiller feildømt utvist. Da mister man selvsagt det psykologiske boostet og moralen blir svekket og alt går til helvete.

Skulle tyskerne derimot gjøre dette mot Serbia og Ghana, da skal jeg hive meg på hyllestkoret jeg også.

Til nå skal jeg strekke meg til at jeg liker dette unge tyske laget, som er deres yngste tropp siden 1934-VM i Italia.

Neuer er den nye Kahn / Lehmann, og med spillere som Øzil, Khedira, Muller så har de mye å glede seg frem til. De blir en sterk gull-kandidat om fire år, da er generasjonen på topp.

Lenke til kommentar

Det er ikke Tyskland som er så gode, men dommern som er så elendig. Irriterende, men jeg tror det hadde blitt stygt uansett utfall av diverse situasjoner.

Tyskland har vært gode gjennom hele kampen, selv om utvisningen har hjulpet har de vært meget gode gjennom hele kampen, spesielt 1. omgang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er ikke Tyskland som er så gode, men dommern som er så elendig. Irriterende, men jeg tror det hadde blitt stygt uansett utfall av diverse situasjoner.

Tull. Tyskland var like sampilte før det (tåpelige) røde kortet kom-

Tror ikke Australia med Cahill stoppet begge målene. Men det blir synsing.

Austalia lå under 2-0 og måtte presse og satse uannsett.

Lenke til kommentar

Cacau er faen en målmaskin. Har jo bøttet inn for Stuttgart.

Ja vell, hele 13 mål?

Tull. Tyskland var like sampilte før det (tåpelige) røde kortet kom. Tror ikke Australia med Cahill stoppet begge målene. Men det blir synsing. Austalia lå under 2-0 og måtte presse og satse uannsett.

Først og fremst bør du begynne å lese skikkelig før du Quoter, spesielt det siste jeg skrev. Second, Australia kom mer og mer inn i kampen i andre omg, de hadde et par fete/gode sjanser og et velfungerende pasningsspill (Igjen; Ballinnhavet mellom 45-60 minutt hadde vært interessant å vite). Tyskerne skårer på en offside-situasjon, unngår et potensielt straffespark og får tidenes billigste røde kort med seg - Det meste taler for Tyskland med alt det her på sin side..

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...