Sokkalf™ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette kan bli skikkelig stygt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Nå kan resultatet stå seg så får jeg poeng på VM-tipset på TV2 Deeeet skjedde ikke, så nå får faen det femte og sjette målet komme!!! Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Haha, skulle til å skrive at han kommer til å score xD Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er ikke Tyskland som er så gode, men dommern som er så elendig. Irriterende, men jeg tror det hadde blitt stygt uansett utfall av diverse situasjoner. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg har savnet en litt målrik kamp, men jeg synes likevel at det er litt synd siden Australia fikk denne kjedelige utvisningen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Cacau er faen en målmaskin. Har jo bøttet inn for Stuttgart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tror nesten jeg må tippe røde kort fremover her. :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tyskland overbeviser til de grader. Uenig. Australia blir bordømt på 0-2. Skulle hatt straffe og får deres beste spiller feildømt utvist. Da mister man selvsagt det psykologiske boostet og moralen blir svekket og alt går til helvete. Skulle tyskerne derimot gjøre dette mot Serbia og Ghana, da skal jeg hive meg på hyllestkoret jeg også. Til nå skal jeg strekke meg til at jeg liker dette unge tyske laget, som er deres yngste tropp siden 1934-VM i Italia. Neuer er den nye Kahn / Lehmann, og med spillere som Øzil, Khedira, Muller så har de mye å glede seg frem til. De blir en sterk gull-kandidat om fire år, da er generasjonen på topp. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Først grand prix og nå dette Hvor skal dette ende?! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 elendig dommer som sagt over her Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er ikke Tyskland som er så gode, men dommern som er så elendig. Irriterende, men jeg tror det hadde blitt stygt uansett utfall av diverse situasjoner. Tyskland har vært gode gjennom hele kampen, selv om utvisningen har hjulpet har de vært meget gode gjennom hele kampen, spesielt 1. omgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Tror nesten jeg må tippe røde kort fremover her. :!: I hvert fall i de kampene Dracula dømmer. Hvis han i det hele tatt får dømme flere kamper da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Til tross for utvisningen, så har Tyskland vært mange hakk bedre enn Australia, så resultatet synes jeg ikke lyver noe voldsomt. Edit: Utenom at Australia skulle hatt en straffe da. Endret 13. juni 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er ikke Tyskland som er så gode, men dommern som er så elendig. Irriterende, men jeg tror det hadde blitt stygt uansett utfall av diverse situasjoner. Tull. Tyskland var like sampilte før det (tåpelige) røde kortet kom- Tror ikke Australia med Cahill stoppet begge målene. Men det blir synsing. Austalia lå under 2-0 og måtte presse og satse uannsett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Først grand prix og nå dette Hvor skal dette ende?! Kvarten. 2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Cacau er faen en målmaskin. Har jo bøttet inn for Stuttgart. Ja vell, hele 13 mål? Tull. Tyskland var like sampilte før det (tåpelige) røde kortet kom. Tror ikke Australia med Cahill stoppet begge målene. Men det blir synsing. Austalia lå under 2-0 og måtte presse og satse uannsett. Først og fremst bør du begynne å lese skikkelig før du Quoter, spesielt det siste jeg skrev. Second, Australia kom mer og mer inn i kampen i andre omg, de hadde et par fete/gode sjanser og et velfungerende pasningsspill (Igjen; Ballinnhavet mellom 45-60 minutt hadde vært interessant å vite). Tyskerne skårer på en offside-situasjon, unngår et potensielt straffespark og får tidenes billigste røde kort med seg - Det meste taler for Tyskland med alt det her på sin side.. Endret 13. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Selve angrepet før tredjemålet var veldig pent, men utførelsen til Müller var ikke så veldig pen. Han holdt jo på å drite seg ut. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er ikkje rødt kort! Gult er passe. Heilt ufarlig takling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå