Gå til innhold

VM: Gruppe D (Tyskland, Australia, Serbia, Ghana)

Latias

Gruppe D  

92 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Tyskland overasker ikke meg ihvertfall. Regner med feiende flott fotball frem til kvartfinalen eller muligens også Semifinalen, hvor de ryker ut.

Klarer og vil ikke la meg imponere til det helt store, det er tros alt Tyskere vi snakker om...

Enig. Har alltid sett på Tyskland som et sterkt lag, og er derfor ikke noe særlig overrasket over hva de har prestert hittil i kampen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Men ingen kan slå de meksikanske komentatorene

Hvordan er de? Er det forresten mest i Brasil, eller er det utbredt i hele Latin- og Sør-Amerika at kommentatorene forsøker å rope "goal" (eller "gol") så lenge som overhodet mulig når det blir mål? For min del blir det primitivt og teit.

Sånn er de http://www.youtube.com/watch?v=E269bP6x7Fg

Det var ikke bare meksikanske fant jeg ut der. Men det er de som roper GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLll i 10 min i strekk :p

Det blir stemning med de, ja xD

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Synes det er australia som har vært mer dårlige bakover, men fint med mer enn et mål. Dumt ikke australia fikk et først, så hadde det kanskje blitt litt mer kamp. Håper Boateng får spille litt.

Herlige kommentatorer, så mye mer artig enn kjedelige svensker på tv4 og svt1 :new_woot:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Dette er i alle fall den beste fotballen jeg har sett hittil i VM. Jeg er positivt overrasket. Özil virker som en ekstremt spennende spiller. Han har gjort mye bra, bortsett fra hans latterlige filming. Tyskerne leker seg med australierne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Endelig en kamp med mål.

Alle kampene så langt i Vm har inneholdt mål.

Ikke Frankrike - Uruguay.

See what I did there?

Hehe, glemte (som vanlig)trauste Frankrike. 90% da.

Point still stands.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...