dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 De kommentatorene som brøker "GOOOOL" må jo ha noe jævlig lungekapasitet. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Tyskland overasker ikke meg ihvertfall. Regner med feiende flott fotball frem til kvartfinalen eller muligens også Semifinalen, hvor de ryker ut. Klarer og vil ikke la meg imponere til det helt store, det er tros alt Tyskere vi snakker om... Enig. Har alltid sett på Tyskland som et sterkt lag, og er derfor ikke noe særlig overrasket over hva de har prestert hittil i kampen. Endret 13. juni 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Men ingen kan slå de meksikanske komentatorene Hvordan er de? Er det forresten mest i Brasil, eller er det utbredt i hele Latin- og Sør-Amerika at kommentatorene forsøker å rope "goal" (eller "gol") så lenge som overhodet mulig når det blir mål? For min del blir det primitivt og teit. Sånn er de http://www.youtube.com/watch?v=E269bP6x7Fg Det var ikke bare meksikanske fant jeg ut der. Men det er de som roper GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLll i 10 min i strekk Det blir stemning med de, ja xD Endret 13. juni 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Synes det er australia som har vært mer dårlige bakover, men fint med mer enn et mål. Dumt ikke australia fikk et først, så hadde det kanskje blitt litt mer kamp. Håper Boateng får spille litt. Herlige kommentatorer, så mye mer artig enn kjedelige svensker på tv4 og svt1 Endret 13. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Alle angrepene fra Tyskland har kommet fra kantene og dei har gjort ein bra jobb med å være først på dei fleste av innleggene. Muller ser ut som ein ung, spennende spelar som blir morsomt å følge utover i mesterskapet. Australia blir jo rundspelt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Dette er i alle fall den beste fotballen jeg har sett hittil i VM. Jeg er positivt overrasket. Özil virker som en ekstremt spennende spiller. Han har gjort mye bra, bortsett fra hans latterlige filming. Tyskerne leker seg med australierne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Er også positivt overrasket over Tyskland så langt. Trodde de skulle få slite uten sin kaptein som kanskje er den viktigste spilleren på laget. Håper de putter flere mål i andre omgang, VM trenger flere mål. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tyskland ser bunnsolide ut. Av lagene vi har sett så langt i VM ser de desidert mest samspilte ut. Herlig at en gammel favoritt av meg som Klose scorer. Han våkner alltid i mesterskapene. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Definitvt den beste kampen så langt, svært pent tysk angrepsspill. Özil netter i andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Endelig en kamp med mål. Alle kampene så langt i Vm har inneholdt mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Endelig en kamp med mål. Alle kampene så langt i Vm har inneholdt mål. Ikke Frankrike - Uruguay. See what I did there? 1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Liker det jeg ser av Tyskland. Rart hvordan Podolski og Klose gjør det såpass bra på landslaget når de ikke har imponert for klubbene sine. Özil har skuffet litt, siden han ikke har fått noe ut av sjansene sine. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Ingen slår Carlo Zampa, ingen. ...Itilegg er han en jævla fet kommentator; http://www.youtube.com/watch?v=7kv0i2iuJAc http://www.youtube.com/watch?v=Vl6CvS-FGVI&feature=related Endret 13. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Endelig en kamp med mål. Alle kampene så langt i Vm har inneholdt mål. Uruguay - Frankrike endte vel 0-0? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Endelig en kamp med mål. Alle kampene så langt i Vm har inneholdt mål. Ikke Frankrike - Uruguay. See what I did there? Hehe, glemte (som vanlig)trauste Frankrike. 90% da. Point still stands. Endret 13. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Var det noe studio i pausen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Var det noe studio i pausen i det hele tatt? Smågal da. Gikk du glipp av de 20 sekundene de pratet om hvor mange mål Klose har i VM? Du burde skamme deg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Var ikke de henda helt inntil kroppen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Svt1 Har alt, tilogmed kompetente kommentatorer og eksperter i pausen. OG INGEN FJØRTOFT! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Var det noe studio i pausen i det hele tatt? Jammen ikke sikker. Jeg "boikotter" pausene. Jeg orker ikke lide meg gjennom bokstavelig talt syv minutter reklame før ett minutt med sammendrag og så ytterligere syv minutter reklame. Derfor skifter jeg heller kanal i dette kvarteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå