Gå til innhold

VM: Gruppe D (Tyskland, Australia, Serbia, Ghana)


Latias

Gruppe D  

92 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Straffe og rødt kort, and the plot thickens!

 

1-1.

 

Way to go, Kewell. Rødt kort, straffe(mål) og ødelagt kamp. Idiot.

 

Mener du virkelig han kunne unngå det der? Han har ikkje muligheter whatsoever å flytte på seg, så nå er du tåpelig.

 

Meget strengt dømt. Australia er ikke akkurat heldige, alt imot seg.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Trengte ikke å ha reprise for å se at det var straffe. Klar og når det blir straffe da skal det å bli rødt kort. D

Dommeren gjorde korrekt!

 

btw: André Ayew var vel mann som gjorde den fantastisk jobben på høyre siden før straffen. Sterkt gjort å komme seg gjennom der.

Lenke til kommentar

Straffe og rødt kort, and the plot thickens!

 

1-1.

 

Way to go, Kewell. Rødt kort, straffe(mål) og ødelagt kamp. Idiot.

 

Mener du virkelig han kunne unngå det der? Han har ikkje muligheter whatsoever å flytte på seg, så nå er du tåpelig.

 

Meget strengt dømt. Australia er ikke akkurat heldige, alt imot seg.

 

 

Han ødelegger dobbelt i den situasjonen, så jeg vil ikke kalle meg tåpelig. Dommeren gjør helt rett. Hadde Kewell holdt hendene inntil kroppen hadde det vært noe helt annet. Når han leker keeper er det slik det må gå. Synd for Australia at det blir "dobbel straff" med mål og hands.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Så du mener han har hånda strukket ut for og bevist prøve og stoppe ballen?Muligens jeg må se reprisen om igjen, men de tror jeg et par andre også har godt av. Stikk motsatt av det jeg oppfatter. Han har rett og slett ikke tid til å gjøre noe bevist, hånda stikker litt ut, men øvrehalvdel der ballen treffer slik jeg ser det er helt inntil kroppen. Umulig å gjøre noe annerledes for Kewell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Poenget var ikke om det var rødt eller ei, men om han gjorde det med vilje. Det blir helt usaklig å går rett i strupen på Kewell etter den situasjonen. Spesielt å være så bastant etter en ikke soleklar situasjon.

 

Så viss jeg gjør alt jeg kan for å treffe armen til en motspiller selv om den er helt inntil armen er det da hands? Situasjonen er absolutt ikke så enkel som noen vil ha det til.

 

Fint Australia holdt ut, Ghana var meget kjedelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...