Latias Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Gruppe D 1. Tyskland ..... 1...1...0...0.....4-0.....3 2. Ghana ......... 1...1...0...0.....1-0.....3 3. Serbia ......... 1...0...0...1.....0-1.....0 4. Australia ...... 1...0...0...1.....0-4.....0 Søndag 13. juni - 16:00: Serbia 0-1 Ghana Søndag 13. juni - 20:30: Tyskland 4-0 Australia Fredag 18. juni - 13:30: Tyskland - Serbia Lørdag 19. juni - 13:30: Ghana - Australia Onsdag 23. juni - 16:00: Ghana - Tyskland Onsdag 23. juni - 16:00: Australia - Serbia Lagene Tyskland Trener: Joachim Löw Kaptein: Philipp Lahm Beste VM-prestasjon: Vinnere - 1954, 1974 og 1990 Australia Trener: Pim Verbeek Kaptein: Lucas Neill Beste VM-prestasjon: Åttendelsfinale - 2006 Serbia Trener: Radomir Antić Kaptein: Dejan Stanković Beste VM-prestasjon: 4. plass - 1962 Ghana Trener: Milovan Rajevac Kaptein: Stephen Appiah Beste VM-prestasjon: Åttendelsfinale - 2006 Endret 13. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er 90% sikker på at Tyskland går videre, men holder også en knapp på Australia i akkurat denne gruppen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er rimelig sikker på at Serbia og Tyskland går videre. Australia og Ghana har altfor svake lag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 1. Tyskland - Burde vinne gruppa lett, til tross for at kaptein Ballack er ute. 2. Serbia - Meget spennende lag, med mange gode spillere. Flere av dem spiller i PL, og er vant til å spille med høyt tempo. Håper og tror de går videre, har sansen for denne underdogen. 3. Ghana - Ser tøft ut for dem etter at landets beste spiller (Essien) måtte kaste inn håndkleet. Går neppe videre. 4. Australia - Valgte å kvalifisere seg med lagene fra Asia, og kom seg videre ganske greit. Men det skal litt til for at de går videre herfra. 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg håper virkelig Serbia kan komme videre, og alt skulle tilsi dette. Basert på spillermaterialet, treneren og resultatene i kvalifiseringen virker de mer solide enn på lenge. Dog, så hadde de også en god kvalifisering opp mot VM i 2006. Når de kom til VM ble historien en helt annen, og det endte med 0-6 mot Argentina. Klarer de å få mentaliteten på plass, og laget yter 100% så burde dette være et av de mer spennende lagene i VM. Ghana virker som et morsomt lag, og to serbiske trenere i denne VM-gruppen kan bli underholdende. Dog, så tror jeg verken de eller Australia er sterke nok til å hanskes med Tyskland og Serbia. Jeg tror at et skadeutsatt Tyskland også kan slite med et Serbia som spiller 100%. Spillere som Krasic, Stankovic, Vidic, Ivanovic, Subotic, Kolarov og Kuzmanovic kan alle få et stort VM om mentaliteten er på plass. Angrepet og keeperplassen er utsatt, Stojkovic overbeviste ikke mye i Wigan... og en naturlig målscorer mangler, selv om Pantelic skjerpet seg mot slutten av sesongen. Dette kan bli et godt mesterskap, så lenge ting blir annerledes gjort enn i 06. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Serbia har også en av verdens mest fanatiske supporterskarer som absolutt bør være tunga på vekstskålen i dette mesterskapet. Forhåpentligvis blir de ikke overdøvet av dette forferdelige blåseinstrumentet. Synd Kroatia ikke er med, for et eventuelt nabooppgjør hadde blitt svært interessant. Da snakker vi virkelig blø for drakta Endret 2. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Flere enn spillerne hadde blødd i en slik kamp, Serbia og Kroatia er ikke ennå modne for en slik kamp. Spørs om de vil bli noensinne klare til det, med hensyn til krigen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tyskland og Serbia, men begge ryker nok tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Må ikke se bort ifra at Ghana eller Australia overasker herr brun. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tyskland sliter litt tror jeg. De har nå 5 spillere ute, mesteparten er førstelags spillere. Jeg tror at de kommer med videre, men som det ble sagt her tideligere at de ryker tidlig. Det gjenstår bare å se. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Tyskland(uten Ballack Serbia Ghana(uten Essien Australia Endret 7. juni 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Serbia vinner gruppa. Tyskland er alltid å regne med uansett åssen stall de kommer med. Så Ghana og Australia kommer nok ikke lenger enn gruppespillet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tyskland og Serbia, noe annet vil vel være en liten surprise? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nja, jeg hadde ikke blitt overasket om verken Ghana eller Austalia hadde kommet på andre. Langt fra mye dårligere enn Serbia. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kverulant du var i dag da? Ikke noe nytt med andre ord? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Må jo si fra når du tar feil. ( ) PS: den sistnevte ikonet bruker jeg kun mot\til deg har jeg funnet ut. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tar en liten risk og tipper på Serbia som førtseplass her. Tror de kan overraske, og da er en gruppeseier ganske passende. Tyskland har en tropp som er vanskelig å forstå seg på, men de er et mesterskapslag og kan komme langt selv uten Ballack. Nevnte Ballack kan også være grunnen til at de "bare" får andreplass her. Ghana og Australia er outsidere, men de var bedre for ved forrige VM, og kan ikke regne med å komme videre her tror jeg. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Tyskland starter som oftest litt dårlig så kommer de bare mer og mer. Så jeg tror også at Serbia tar gruppeseieren. Ghana har neppe noe sjans nå som ikke Essien skal spille. Endret 10. juni 2010 av Hanojr Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Håper og se Australia&Kewell videre, men tror Tyskland og Serbia tar 1. og 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå