coca Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei, har nylig kjøpt RDR på ps3, men det er èn ting jeg ikke forstår helt. Når jeg skal spille online går jeg jo automatisk på free roam, men møter sånn ca aldri på noen andre spillere, jeg kan prøve å bytte session og t.o.m bytte til et annet type spill, f.eks Quick match. Men møter som regel aldri på noen andre spillere. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å finne andre spillere? ~~Vennlig hilsen Coca Lenke til kommentar
BaardA Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har litt av samme problemet men gjelder bare på free roam. Pleier som regel å finne spillere når jeg går inn på andre game modes. Men jeg har også et problem med at jeg blir kastet ut av spillet på grunn av dårlig kontakt med andre spillere. Så det er jo mulig at det er et router problem. Lenke til kommentar
coca Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har litt av samme problemet men gjelder bare på free roam. Pleier som regel å finne spillere når jeg går inn på andre game modes. Men jeg har også et problem med at jeg blir kastet ut av spillet på grunn av dårlig kontakt med andre spillere. Så det er jo mulig at det er et router problem. Det tror jeg neppe, siden vi fikk installert kabel har internettet funket helt perfekt på psn, har spilt Battlefield bc2 i noen måneder nå og har aldri hatt problemer med forbindelsen eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå