DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 HAHAHAHA. Blikket til Becks sier alt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Beckham var på bildet etter reprisen av keepertappen. Hadde litt "FFFFFFFUUUUUU-" blikk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Åh, jeg gikk glipp av Becks Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 England minner litt om Brasil fra 82-VM. Kanongode utespillere, men elendig(e) keeper(e). Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Dette skulle jo bli keepernes VM... den gang ei Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 England minner litt om Brasil fra 82-VM. Kanongode utespillere, men elendig(e) keeper(e). Utifra omgangen å dømme er ærlig talt ikke utespillerne kanongode. Nå som keeperen blir overdrevent dømt ned etter én omgang. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Virka som Green grua seg litt til å gå inn i garderoben da de blåste av 1.omgang. DET BURDE DU, DIN FITTE 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Dette skulle jo bli keepernes VM... den gang ei Hvor har du det i fra? Ikke med nye fotballen i hvert fall. Virka som Green grua seg litt til å gå inn i garderoben da de blåste av 1.omgang. DET BURDE DU, DIN FITTE Sånn som det her som gjør jeg er glad jeg ikke heier på England. Heier jeg på et lag backer jeg det opp. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg holder med underdogen jeg. Tydligvis ikke mange andre som gjør det. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Uff, føler med Green. Men helt ærlig, og jeg holder med England i VM; dette fortjente England egentlig. Har ikke vært gode med unntak av målet. Gir fra seg hele spillet. Som ventet et litt shaky og svakt England i åpningskampen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har sympati med Green. For ein tabbe. Slik ser man ikkje ofte på dette nivået. Blir ganske sikkert James som står dei resterende kampene. Ellers så funket midtbanen med Lampard-Gerrard greit. Veldig tydelig at det er Gerrard som er mest offensiv. Gerrard har spelt ein veldig god kamp, både defensivt og offensivt. Assist på Heskey, trenger eg å sei meir Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Visste ikke at Green var i slekt med Thomas Myhre? 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Herregud for en gigatabbe. Også i åpningskampen i VM. Den svir. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Alle gjør da feil. Men jeg lurer litt på hva som skjer i garderoben i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 ...Og jeg som hadde Green på VM-manager. Jaja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Enig med Hewitt. Håper gutta våkner til live igjen i andre omgang. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Sånn som det her som gjør jeg er glad jeg ikke heier på England. Heier jeg på et lag backer jeg det opp. Du har rett. Blir bare ivrig. Jeg backer England 100%, men å se en tabbe av dette kaliberet svir litt. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ble småkvalm av tabben til Green. Hadde det vært James eller Hart så kanskje en skulle ha skjønt det. Må være nerver eller noe som gjør det. Men uansett så har forsvarsjobbinga til England vært shait, så var nesten fortjent mål fra USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå